Gezelligheid kent geen tijd, dat klopt, ik heb mij niet 1x afgevraagd hoe laat zou het zijn. Dat is voor mij een teken dat het een hele gezellige, ongedwongen en lekkere bbq was. Het bier was van de goede temperatuur en smaakte goed ( erg goed). De buitenmuziek had mijn instemming, veel blues.
Oude bekenden terug gezien en mensen ontmoet die je van naam wel kent maar nog nooit hebt gezien, het was een heel prettig gezelschap, een mengelmoes van alles en nog wat. Het was ongedwongen sfeer, iedereen praatte met iedereen, geweldig.
Het was mijn 2x dat ik een HT set mocht bewonderen, de 1x was ook bij B&W. Als je daar naar kijkt en luistert
is het overweldigend. Het is beter dan in de bioscoop. Ik begreep dat Barbara de vrouwen uit het dorp wel eens uitnodigt om een film te komen kijken, snap die vrouwen wel. Voor een film met een heel goed beeld en alle geluidseffecten die daar bij horen hoef je niet naar de bioscoop in Emmen te gaan, de beleving is hier beter. De beste bioscoop van Drenthe is bij B&W.
Geweldige middag gehad met een heel goed gezelschap, iedereen bedankt en vooral B&W.