Surround receiver is helemaal van de baan
blijf gewoon lekker bij stereo.
Aparte luisterkamer leent zich ons nieuwe huis ook niet echt voor, veel kamers (5 slaapkamers) maar geen een zo goot dat ik denk dat ik daar mijn apparatuur neer wil gaan zetten.....
Überhaupt bij nader inzien vind ik het niet leuk als ik een lekkere lp op wil zetten dat ik naar een ander vertrek moet...
Inmiddels wel een paar kleine wijzigingen doorgemaakt, audioquest Victoria aangeschaft voor belachelijk weinig.
En begonnen om de Neat Motive 2 nieuw huis proof te maken.
Eerst wilde ik ze wit spuiten, maar bij nader inzien wil ik ze toch de zelfde wassing gaan geven als wat onze nieuwe visgraad gelegde parketvloer. Dit is een dubbele whitewash, maar dat betekend voor de oude speakers: schuren, schuren, schuren, schuren en nog eens schuren....
Leuk iets om te vertellen, vind ik dan, ik heb verongeluk het foam om de tweeter iets minder mooi gemaakt tijdens het schuren.
For the time being maar besloten om dan vervolgens met de frontjes er op te gaan luisteren.
Tot ik het idee kreeg om rechtstreeks contact op te gaan nemen met Neat engeland... binnen 3 minuten een hele leuke en vriendelijke reactie van de directeur him self en die heef mij toegezegd dat hij zsm de nieuwe foam randen zal toestuen, en geloof het of niet, maar die heb ik vandaag per post binnen gekregen zonder ook maar iets van een rekening!
Het kan dus toch nog wel!
Zodra ik alles heb staan komen de pica's!