Set van Gerkro

Gestart door Gerkro, juli 08, 2013, 17:47:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Gerkro op augustus 29, 2013, 17:04:57
Ja vind ik ook.... Moet nodig weer iets anders ;-)
Iets met surround ofzo

:evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

#46
Ja, dat zou ik doen. :no: Lees eerst al die problemen die men heeft met het surround spul, vraag mij af of er wel een set is zonder problemen.
Stereo dat is het, Naim is een hele goede keus daarin.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

joep

Citaat van: renes59 op augustus 29, 2013, 18:54:04
Ja, dat zou ik doen. Lees eerst al die problemen die men heeft met het surround spul, vraag mij af of er wel een set is zonder problemen.
Stereo dat is het, Naim is een hele goede keus daarin.



Alhoewel Naim?

gerard

Mooie luidsprekers en zo totaal een nette opstelling  :-)

Maar eh die spikes op je vloer...kwetsbaar, zou je er geen schoteltjes onder willen?
Een kras is zo gebeurd  nopompom
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Gerkro


Citaat van: joep op augustus 29, 2013, 19:18:05


Alhoewel Naim?

Tja dat is een kwestie van smaak ;-) voor mijn oren speelt deze Naim de Marantz Pm17 mkII  (die ik heb gehad) ver voorbij, maar dat is gelukkig niet voor iedereen zo!

Anders hadden we allemaal de zelfde set (maakt het plaatjes kijken een stuk minder leuk ;-)  )

Gerkro


Citaat van: gerard op augustus 29, 2013, 19:45:03
Mooie luidsprekers en zo totaal een nette opstelling  :-)

Maar eh die spikes op je vloer...kwetsbaar, zou je er geen schoteltjes onder willen?
Een kras is zo gebeurd  nopompom

Ik had hem al verwacht..... Aanstaande zaterdag ga ik op schoteltjes jacht ;-) voor nu is het idd heel voorzichtig zijn!

Gerkro


Citaat van: renes59 op augustus 29, 2013, 18:54:04
Ja, dat zou ik doen. Lees eerst al die problemen die men heeft met het surround spul, vraag mij af of er wel een set is zonder problemen.
Stereo dat is het, Naim is een hele goede keus daarin.

En als laatst ;-) (niet helemaal optimaal tapatalk) voor mij geen surround meer, als ik super goed een film wil kijken ga ik wel naar de bios, zit hier om de hoek ;-)

En ik ben idd heel maar dan ook heel blij met de Naim in combinatie met de Neat's..... Het enige wat ik dan weer jammer vind is de kleur van de cd17 ;-) (een mens moet iets te klagen hebben)

gerard

Zo te lezen klankmatig erg goede luidsprekers.
Maar blijkbaar kun je er niet zo luid mee draaien, mocht je die behoefte hebben...

http://forums.naimaudio.com/topic/neat-motive-2-cant-play-very-loud
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin


Citaat van: renes59 op augustus 29, 2013, 18:54:04
Lees eerst al die problemen die men heeft met het surround spul, vraag mij af of er wel een set is zonder problemen.

Ja die set staat hier.

Gerkro


Citaat van: marvin op augustus 29, 2013, 21:23:30
Ja die set staat hier.

En wat heb je staan als ik vragen mag?

Marvin

SR 9200 met een computer 5.1 analoog aangesloten.



Cornelis1921

 stupid Mooie set up, Gerkro ! Heel mooi, en inderdaad... schoteltjes is ook mijn idee.
In ieder geval: Heel veel plezier! pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Gerkro

Nice, voordat ik mijn vorige receiver (sr8002) ging kopen heb ik de sr9200 ook nog overwogen!
Maar voor mij (voorlopig, ken mezelf, je weet maar nooit) geen surround meer!

Gerkro


Citaat van: Cornelis1921 op augustus 30, 2013, 05:50:43
stupid Mooie set up, Gerkro ! Heel mooi, en inderdaad... schoteltjes is ook mijn idee.
In ieder geval: Heel veel plezier! pompom

Dank je, ben er ook echt heel blij mee!

Cornelis1921

#59
Citaat van: Gerkro op augustus 30, 2013, 05:54:35
Dank je, ben er ook echt heel blij mee!
"Nog op" of "al op", Gerkro. Ik ken die ervaring: Als het nieuw is dan kriebelt het aan alle kanten. (Denk ik aan keuze 2). Je zal wel naar jouw werk moeten. In dat geval: Werk ze. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *