Lastige vraag

Gestart door i2Paq, juni 10, 2013, 19:02:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Zorg maar dat je veel manlijke visite hebt....

joep

#16


"Moet ik het geld op komen halen misschien?"

"Moet ik het geld komen brengen zul je bedoelen!"

lo

Niet in trappen  :no: hij kon hem in eerste instantie toch ook niet komen ophalen!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: i2Paq op juni 11, 2013, 15:21:28
Het wordt leuker, de "koper" bied aan: "Moet ik het geld op komen halen misschien?".

wil graag op de koffie komen hoor om je verzameling te zien
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Citaat van: i2Paq op juni 11, 2013, 15:21:28
Het wordt leuker, de "koper" bied aan: "Moet ik het geld op komen halen misschien?".

Dan was ik direct klaar. Je hebt je heel coulant opgesteld gezien voorgaande berichten. En dergelijk bericht is gewoon een vorm van intimidatie.

Melden dat je niet van intimidatie gediend bent en dat hij de speler mag komen ophalen in de staat zoals terug gezonden. Wat denken mensen wel niet...

thanatos

Citaat van: lo op juni 11, 2013, 15:55:43
Niet in trappen  :no: hij kon hem in eerste instantie toch ook niet komen ophalen!

9 uit 10 hebben een grote mond.. maar woord bij daad voegen...

Als hij wel komt gewoon 112 bellen. Dat kost hem gegarandeerd een avondje bedoelingen uitleggen..

AndreC

Citaat van: i2Paq op juni 11, 2013, 15:21:28
Het wordt leuker, de "koper" bied aan: "Moet ik het geld op komen halen misschien?".

Blaffende honden bijten niet.
En inderdaad aangeven dat je hier niet van gediend bent, hij mag hem in teruggekeerde staat komen halen en anders stuur je hem pas op totdat hij jou de verzendkosten heeft overgemaakt.

Het is heel simpel, je krijgt hem in 2 delen terug, dus hij heeft hem open gemaakt, jij weet niet wat hij heeft gedaan.
Dat is het risico voor hem als hij ervoor kiest niet te komen ophalen.

Ik haal alles zelf op, ongeacht wat, wil zien of hij het doet en wat de uiterlijke staat is.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Niber

En...Hoe is dit afgelopen?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

i2Paq

Citaat van: Niber op juni 18, 2013, 12:30:42
En...Hoe is dit afgelopen?

DE CD6003 staat bij een technicus en die gaat zijn oordeel geven over het probleem, de oorzaak en wat next.

De koper is op de hoogte en heeft er alle begrip voor.

Deze week krijg ik te horen hoe of wat.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Niber

Dat klinkt al een stuk normaler van de koper.
Wat voor reden gaf hij op mbt het losmaken van de cd-speler dan?

Hou ons op de hoogte.  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

i2Paq

Citaat van: Niber op juni 18, 2013, 12:54:35
Dat klinkt al een stuk normaler van de koper.
Wat voor reden gaf hij op mbt het losmaken van de cd-speler dan?

Hou ons op de hoogte.  :yes:

De reden zou zijn dat hij dacht dat er misschien iets los was geraakt tijdens transport en dat hij het daarom niet deed.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

zijn net mensen kopers  8-)


gelukkig ik vind je zeer coulant dat heet de:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kdt

#27
...
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

i2Paq

#28
Even een update;

Het apparaat staat al enige tijd bij een reparatiecentrum hier in Alkmaar.

De microprocessor bleek defect, dus vervangen.

Nu zou ik gisteren deze speler ophalen en bij aankomst stond hij prachtig te spelen.

Toen ik de speler van dichtbij bekeek sloeg ik stijl achterover!


  • Rechteronderhoek op het front volledig ingedeukt, je ziet zelf het grijze plastic want de verf is volledig weg
  • Rechtersbovenin op het front allemaal krassen
  • Linksbovenin op het front allemaal krassen
  • Rode plastic display op het front allemaal krassen
  • Veel kleine beschadigingen over de rest van het front

Speler leek wel uit een kliko te komen of uit een kringloopwinkel.

Dus ik zeg "zo is hij hier niet afgeleverd", kreeg ik als antwoord "hier is er verder niets mee gebeurd".

"Dat kan mij niet schelen maar zo neem ik hem niet mee, er zaten alleen wat krasjes links-achter op de kap".

"Dan bestel ik wel een nieuw front".

"Dat is prima, ik hoor wel wanneer ik hem kan ophalen, goedenmiddag"..........

nopompom
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

alles in de toekomst met de nummers 6 0 0 3 sla jij over  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.