Lastige vraag

Gestart door i2Paq, juni 10, 2013, 19:02:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

i2Paq

Vorige week heb ik mijn CD6003 verkocht via MP.

De CD6003 werkte her thuis prima.

De koper claimde, na ontvangst, dat de speler niet uit bijstand komt, wat hij ook probeerde.
Wat later deed hij het volgens de koper wel weer.
En dag later deed hij het weer niet.

Hij heeft hem met toestemming teruggestuurd en ik zou kijken wat er mis zou kunnen zijn.
Deed hij het niet en was het geen easy fix dan kreeg hij zijn geld terug.

Wel had ik gezien dat hij ook al op andere CD6003's had geboden, die waren goedkoper dan de mijne.

De speler ruikt nu enorm naar sigaretten rook, ons huis is rook vrij.

Vandaag komt er nog een klein envelopje na met daarin schroeven omdat de koper hem ook nog heeft open gemaakt.

De CD6003 komt inderdaad niet uit slaapstand.

Wat nu, hij heeft aan het apparaat gezeten en wie zegt mij dat het probleem niet daardoor is ontstaan?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Hmmm..... jij krijgt hem in onderdelen terug.... :-o
Hij had er met zijn vingers af moeten blijven en met jou overleggen tav het probleem en hoe dan verder.
Persoonlijk denk ik dat ik er onder deze omstandigheden snel klaar mee zou zijn en de handel gewoon terug sturen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#2
@Norm, indien jij het geld ontvangen en nog niet teruggestort hebt gewoon de CD6003 terugsturen en hem het lekker (zelf) laten uitzoeken. Heb jij het geld reeds teruggestort, dan valt er weinig voor jou aan te doen, vrees ik. I.i.g. jammer dat het zo gelopen is voor jou.
Groetjes, Cor. 
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: lo op juni 10, 2013, 19:06:09
Hmmm..... jij krijgt hem in onderdelen terug.... :-o
Hij had er met zijn vingers af moeten blijven en met jou overleggen tav het probleem en hoe dan verder.
Persoonlijk denk ik dat ik er onder deze omstandigheden snel klaar mee zou zijn en de handel gewoon terug sturen.
:yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: i2Paq op juni 10, 2013, 19:02:02
Vorige week heb ik mijn CD6003 verkocht via MP.

De CD6003 werkte her thuis prima.

De koper claimde, na ontvangst, dat de speler niet uit bijstand komt, wat hij ook probeerde.
Wat later deed hij het volgens de koper wel weer.
En dag later deed hij het weer niet.

Hij heeft hem met toestemming teruggestuurd en ik zou kijken wat er mis zou kunnen zijn.
Deed hij het niet en was het geen easy fix dan kreeg hij zijn geld terug.

Wel had ik gezien dat hij ook al op andere CD6003's had geboden, die waren goedkoper dan de mijne.

De speler ruikt nu enorm naar sigaretten rook, ons huis is rook vrij.

Vandaag komt er nog een klein envelopje na met daarin schroeven omdat de koper hem ook nog heeft open gemaakt.

De CD6003 komt inderdaad niet uit slaapstand.

Wat nu, hij heeft aan het apparaat gezeten en wie zegt mij dat het probleem niet daardoor is ontstaan?

Gewoon retour afzender

Met de mededeling dat je niet garant kan staan wegens het openmaken van de speler en er dus totaal geen elke vorm van controle meer mogelijk is.


De speler had ook opgehaald kunnen worden en beluisterd en als hij met PP heeft betaald heeft hij geen recht op wat dan ook


Dit ruikt naar je zei sigaretten ik denk wat anders Norman




ps: speler in de bijstand ja dan moet hij een baan zoeken die speler  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Actionhost

Retour afzender (als je je geld nog hebt). Bak is open gemaakt en wie weet wat er gebeurd is.

Vervelende situatie!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

JohnWx

Citaat van: Actionhost op juni 10, 2013, 19:20:35
Retour afzender (als je je geld nog hebt). Bak is open gemaakt en wie weet wat er gebeurd is.

Vervelende situatie!

Nee niet vervelend we moeten het zien als uitdaging zou Rutte zeggen  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thepioneer

Heb je toevallig nog een foto van de speler aan de achterkant? Kun je kijken of het serienummer overeen komt. Of het nummer met de doos/papieren in de doos.

Ik zou niets terug storten!!!!!

Mensen die niet eerlijk zijn en niet willen rijden om hem te halen hebben dan gewoon pech. Ik haal altijd mijn spullen.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

i2Paq

Het geld heb ik nog, ik stort nooit iets terug als de handel nog "onderweg" is.

Het is dezelfde speler, zit namelijk ook nog in de originele doos en de doos herken ik.

Serienummer komt overeen.

Tja, als ik geweten had dat hij opengemaakt was dan had terugsturen helemaal geen optie geweest.

Ik slaap er een nachtje over en neem morgen even contact op met de koper.

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Citaat van: i2Paq op juni 10, 2013, 20:15:20
Het geld heb ik nog, ik stort nooit iets terug als de handel nog "onderweg" is.

Het is dezelfde speler, zit namelijk ook nog in de originele doos en de doos herken ik.

Serienummer komt overeen.

Tja, als ik geweten had dat hij opengemaakt was dan had terugsturen helemaal geen optie geweest.

Ik slaap er een nachtje over en neem morgen even contact op met de koper.

Hij kan ook loopwerk hebben over gezet of moederbordje

Ik zou er niet voor over hoeven te slapen maar u bent een goed mens en dat siert je  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

John heeft gelijk. Misschien zijn er een aantal onderdelen verwisseld.

Succes verder.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

mountainbiker

Niet eens terug sturen.Geen tijd en energie meer insteken.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juni 11, 2013, 00:01:46
Niet eens terug sturen.Geen tijd en energie meer insteken.

jawel na overmaken 6,75 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

i2Paq

Het wordt leuker, de "koper" bied aan: "Moet ik het geld op komen halen misschien?".
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...