High end moederbord als bron

Gestart door jwx, mei 18, 2013, 20:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Dat doet dat laptobje van jouw toch ook ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op mei 18, 2013, 20:17:24
Dat doet dat laptobje van jouw toch ook ?

alleen de modules moet je los ergens kopen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin





Mooi diepgaand vergelijk ook. :-D


JohnWx

Daar zitten een paar maanden research en schrijven in verwerkt in dit stukje ppffffff afzien  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Slashhead

#6
Upgradable opamps.... het blijven opamps...

Dan toch liever de good old Aopen moederborden van jaren geleden.





of deze: (maar toen waren ze een beetje lost)


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Voor mij is een "high end" mobo een bord met voldoende overklock potentieel  8-)

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Slashhead

Geef mij maar de Asus Sabertooth mobo's. Een prachtige mix van zinnige en onzinnige functies.

Deze hangt ook in mijn PC.


JohnWx

Citaat van: Slashhead op mei 20, 2013, 12:20:38
Geef mij maar de Asus Sabertooth mobo's. Een prachtige mix van zinnige en onzinnige functies.

Deze hangt ook in mijn PC.



Zou er geen kast omheen willen zo mooi  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

degene wat ik al bijna 2 jaar erin heb zitten..







Hierop draai een Intel I5-2500K overgeklokt van origineel 3.3GHz naar 4.7GHz.
Tot nu toe, snel zat.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Ben altijd van de zakelijke kasten HP of IBM hup vol met max geheugen 4gb  1gb vga kaartje erin  pompom

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Ik heb in het verleden eigenlijk teveel geld uitgegeven aan mobo's ,denk aan de Abit AX8 en daarna de Asus maximus Formula's ,na een paar jaar zijn ook die geen kont meer waard en verouderd .

Intel spant wel de kroon met veroudering ,elke keer als ze met een nieuwe cpu architectuur komen ben je aan de beurt met een nieuw mobo ,dat hebben ze bij AMD toch wel een stuk beter voor elkaar  :yes:

Na een paar zogenaamde high end mobo's gehad te hebben vind ik het welletjes ,ik schaf dan liever om de paar jaar een nieuwe grafische kaart aan .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RoGEK

#14
helemaal mee eens..
Laatste upgrade was dus ook eind 2011

de pc hiervoor en dus ook mobo was een C2D E6420 of zowat met bijbehorend mobo (2007)
en die daarvoor zat nog een Athlon XP1900+ in.... uit 2002..

ben ook niet zo'n upgrader.. heb nu zelfs maar een Geforce 8500gt videokaart maar wel 8gb ram en een 128gb ssd ( Crusial M4)

en recent dus de Creative Soundblaster Audigy Platinum EX uit die AMD in de huidige gezet.
Ik bouw een systeem op functie.... wat moet ik nou met een 300 euro videokaart als ik niet game....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17