De set van ElbertK

Gestart door Elbertk, mei 13, 2013, 16:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Elbertk op mei 24, 2013, 09:39:04
Of wat zou nou een waardevolle update zijn in mijn set?
Komt tijd, komt de upgrade en de ideeën daarvoor vanzelf. En anders zijn er meer dan genoeg medeforummers, die wel een idee hebben.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Elbertk

Ja dat denk ik ook wel... wellicht de 5001 vervangen voor een SA7003... lijkt mij wel een mooie stap... en dan een PM-KI pearl lite erbij ipv de PM80...

maar ja... anderzijds heb ik ook nog binnendeuren nodig en een afzuigkap. hahaha.

Cornelis1921

#62
Citaat van: Elbertk op mei 24, 2013, 09:52:47
Ja dat denk ik ook wel... wellicht de 5001 vervangen voor een SA7003... lijkt mij wel een mooie stap... en dan een PM-KI pearl lite erbij ipv de PM80...

maar ja... anderzijds heb ik ook nog binnendeuren nodig en een afzuigkap. hahaha.
Audio is huishoudelijk een sluitpost, maar vormt ook de kers op de (mannen)taart. :-D

P.S. Op zich mooie upgrades, al zou ik persoonlijk eerder voor de combinatie van PM + SA Pearle Lite gaan, SA7003 presteert met standaard CD nogal matig. Valt ook te lezen in de forumanalen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Elbertk op mei 24, 2013, 09:39:04
Of wat zou nou een waardevolle update zijn in mijn set?

Een mooie marmeren / granieten plaat onder de speakers met dempers eronder. ????

Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Paul

Citaat van: Whisper.nl op mei 24, 2013, 21:38:11
Een mooie marmeren / granieten plaat onder de speakers met dempers eronder. ????

Whisper.
Helemaal mee eens buiten beschouwingen gelaten wel / nietus nut het smoelt wel.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

greg

Citaat van: Elbertk op mei 24, 2013, 09:36:21
Heeft iemand ervaring met de Norstone Bergen 2 audiomeubel... het lijkt me veel voor weinig en dan wordt ik altijd een beetje terughoudend...

Heel toevallig heb ik hetzelfde meubel  :yes:
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

SB_Marantz

#66
Leuk meubel toch?

Heb er toen ook naar zitten kijken maar was te klein en te licht belastbaar voor mijn rommel. (max 30 Kg per shelve)  :-o

Uiteindelijk voor een VTI gekozen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

greg

Citaat van: SB_Marantz op mei 24, 2013, 22:28:35
Leuk meubel toch?

Heb er toen ook naar zitten kijken maar was te klein en te licht belastbaar voor mijn rommel. (max 30 Kg per shelve)  :-o

Uiteindelijk voor een VTI gekozen.

Fantastisch meubel!

De VTI meubels lijken er best wel op er zit alleen een ander prijskaartje aan  :-D
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

JohnWx

zou de indeling veranderen mooi hoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

greg

Citaat van: John Wx op mei 24, 2013, 22:50:24
zou de indeling veranderen mooi hoor

Speel haast alleen in stereo (knopje om) en hoef dan niet zo te bukken voor de lade  :-)

De rest doet mijn logitech  :wink:
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

JohnWx

Citaat van: greg op mei 24, 2013, 22:52:28
Speel haast alleen in stereo (knopje om) en hoef dan niet zo te bukken voor de lade  :-)

De rest doet mijn logitech  :wink:

ben nogal van de wissel  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

greg

Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

Niber

Citaat van: Elbertk op mei 24, 2013, 09:52:47
Ja dat denk ik ook wel... wellicht de 5001 vervangen voor een SA7003... lijkt mij wel een mooie stap... en dan een PM-KI pearl lite erbij ipv de PM80...

maar ja... anderzijds heb ik ook nog binnendeuren nodig en een afzuigkap. hahaha.

Eerst je huis afmaken, dan de onnodige upgrades.  :wink:

Sowieso goed om af te vragen wat het doel van upgraden is en daar je wensen op af te stemmen...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: greg op mei 24, 2013, 22:58:52
wisselvallig bedoel je  :wink:

nee dat niet wel het ene uiterste andere uiterste maar dat mag je geen wisselvallig meer noemen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Elbertk

Ah mooi dat er mensen zijn die het meubel al hebben. Stelt mij toch enigszins gerust. Ik vind het een mooie prijs voor een dito meubel. En precies groot genoeg.

Huis moet inderdaad eerst af... Zegt mijn meisje ook altijd. Ze heeft ook wel gelijk... Al koop ik liever een audiomeubel dan een zooitje plinten. Hahaha.

Plaatjes graniet zal wel mooi staan inderdaad... Maar wat voor een dempers zet je daar dan onder?