Set van AndreC

Gestart door AndreC, mei 05, 2013, 01:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Actionhost

#135
Citaat van: Cornelis1921 op mei 31, 2013, 11:53:22
...trouwens, lekkere koffie... dat is tenminste wel objectief, of.... :-D byebye

Ik heb een Bezerra espressomachine en een professionele maler en ook lang actief geweest op een koffieforum (jaja ze zijn er echt, met name buitenlandse forums).

Je wil niet weten hoeveel er gediscusseerd wordt over de malers, de bonen, de machines, de cremelaag, de doorlooptijd, de maalschijfen, de snelheid van de maler, de temperatuurregeling , wel of geen PID, wel of niet voorspoelen, hoe vaak te backflushen, welke maler geeft welke smaak aan de koffie etc etc.

Eigenlijk gewoon net als hier, alleen ander onderwerp  :-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

AndreC

Ben diverse posten aan het lezen, en kom tot de conclusie, wat hebben die met mijn set te maken  :schater: :schater: :schater:

Lieve leden, hou aub mijn topic een beetje schoon en beperk het aub tot op en aanmerkingen mbt mijn set.
Dit is ook leuker voor de latere lezers, anders hebben ze ook zoiets van waar gaat dit over en haken af.

Dank u,

Met vriendelijke groet.

Hoofd moderatie topic "set van AndreC"  clown1
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Actionhost

Mijn welgemeende Excuses Andre C

PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Marvin

Lesje 'hoe verklaar ik m'n topic ten dode'?




-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --

AndreC

We weten allemaal hoe het gaat, het wordt snel off topic, ben daar zelf bij andere ook wel eens schuldig aan.

Was meer als een reminder bedoeld, niet op 1 of 2 personen.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

AndreC

#140
Zo na een paar dagen wat stiller te zijn op het forum weten jullie nu waarom.

Ik ben de afgelopen dagen op jacht gegaan om een vintage set te bemachtigen, en vandaag is het me gelukt.
Heb de Marantz 3200, 140 en 105b gekocht, echt werkelijk de frontjes zijn alsof ze zo nieuw uit de winkel komen.
Was nog van de eerste eigenaar, deze had zelf een hifizaak, dus met care mee omgegaan, en dat is ze ook aan te zien.
Ben hartstikke blij, had net de buurvrouw al aan de deur  :schater: :schater: :schater:, lagen schijnbaar al in bed met de ramen open.  redface

Morgen volgen de foto's, nu is het te donker om fatsoenlijke foto's te schieten, zal ze als het lukt in de 1e post toevoegen.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

darkcoot

Citaat van: AndreC op juni 06, 2013, 22:53:33
Zo na een paar dagen wat stiller te zijn op het forum weten jullie nu waarom.

Ik ben de afgelopen dagen op jacht gegaan om een vintage set te bemachtigen, en vandaag is het me gelukt.
Heb de Marantz 3200, 140 en 105b gekocht, echt werkelijk de frontjes zijn alsof ze zo nieuw uit de winkel komen.
Was nog van de eerste eigenaar, deze had zelf een hifizaak, dus met care mee opgegaan, en dat is ze ook aan te zien.
Ben hartstikke blij, had net de buurvrouw al aan de deur  :schater: :schater: :schater:, lagen schijnbaar al in bed met de ramen open.  redface

Morgen volgen de foto's, nu is het te donker om fatsoenlijke foto's te schieten, zal ze als het lukt in de 1e post toevoegen.

Foto's van de buurvrouw :angel: hello
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one


thanatos

Citaat van: AndreC op juni 06, 2013, 22:53:33
Zo na een paar dagen wat stiller te zijn op het forum weten jullie nu waarom.

Ik ben de afgelopen dagen op jacht gegaan om een vintage set te bemachtigen, en vandaag is het me gelukt.
Heb de Marantz 3200, 140 en 105b gekocht, echt werkelijk de frontjes zijn alsof ze zo nieuw uit de winkel komen.
Was nog van de eerste eigenaar, deze had zelf een hifizaak, dus met care mee opgegaan, en dat is ze ook aan te zien.
Ben hartstikke blij, had net de buurvrouw al aan de deur  :schater: :schater: :schater:, lagen schijnbaar al in bed met de ramen open.  redface

Morgen volgen de foto's, nu is het te donker om fatsoenlijke foto's te schieten, zal ze als het lukt in de 1e post toevoegen.

Leuke set! foto's please  :angel:

AndreC

Citaat van: thanatos op juni 06, 2013, 23:23:32
Leuke set! foto's please  :angel:

Had er gemaakt, niet mooi, en daarbij te groot toen ik ze wilde plaatsen.
Via laptop kan ik ze kleiner qua grote maken, lig in bed nu, dus geen laptop meer aan.

Morgenvroeg plaats ik ze gelijk.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Cornelis1921

 hello Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinsten, André. hello  En hopelijk ook met jouw buurvrouw natuurlijk... ;-) byebye pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Actionhost

Gefeliciteerd! Mooie aanschaf....nu ben je officieel een Marantz-freak  :-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

AndreC

Citaat van: SB_Marantz op juni 07, 2013, 07:59:21

''Maar Andre, wat doet u nu?''  :schater: :schater:

Op de auto na is het een aanblik wat ik vaker heb  :schater: :schater: :schater:
Ja oke, mijn vrouwtje is iets groter  :yes:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

AndreC

#149
De nieuwe aanwinsten.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.