Citaat van: AndreC op mei 07, 2013, 15:29:28
Hier maar verder.
Ik zou niet voor de 1403 gaan.
Ik heb de 1603 gehoord bij Roger, oke het is dan ook niet te vergelijken met de SR7007.
Maar ik vond het nu niet bepaald mooi klinken, in iedere toonsoort miste je wat.
Daar in tegen klonk de PM-15s1 wel weer perfect, het verschil was gewoon te groot.
En ik laat het aan jou over, zeg je ik wil het wel eens horen, en heb je seriueze interesse om ook voor de SR7007 te gaan wil ik best naar je toekomen.
Zeg je nou nee, dan bespaar ik me liever de 400km.
Dank voor het aanbod Andre! Voor nu geen concrete plannen voor de SR7007. Dus dat is jouw moeite dan natuurlijk niet waard.
En ik ben geen groot surround freak hoor. De 1403 (of 1504 of 1603 of wat dan ook) hoeft bij alleen de center aan te sturen die ik dan ook meteen koop (en wellicht in de toekomst de rears, maar geen must). De fronts gooi ik wel via de power amp direkt. Dus dat zal het gerust wel meevallen. Zelfs de Sony DB930 de center laten aansturen vind ik nog steeds een optie. Een meer dan capabele receiver (alleen natuurlijk geen HDMI, dus zal dan via optical in vanaf tv moeten).
Vooralsnog ga ik voor een stereo versterker upgrade. Hoewel ik de Lite ook meer dan prima vind klinken hoor. De upgrade kan dan ook over een week zijn of over een jaar. We zien wel.
En dat de sr7007 een prachtig apparaat is ben ik van overtuigd!