Een snelle eerste indruk na een paar uurtjes luisteren.
De versterker lijkt wat mooiere, wat strakkere diepere bassen te geven. En het medium tot hoge volume is gecontroleerder (niveau klagende buren) dan met de Lite. Alsof de PM15 wat meer tegen die taak is opgewassen.
En ik val zeker niet van mijn stoel van het verschil hoor (maar had ik ook niet verwacht). Van het verschil in looks wel
. Nu meer 'pride of ownership', en zit nu zelfs te denken om de set niet in een kast te zetten, maar gewoon zichtbaar.
Maar wellicht gaat mijn indruk zich nog ontwikkelen de komende dagen. Is er bij een nieuwe versterker nog iets van inspelen bij?
De nieuwe interlink.....Van den Hul "The Rock":
Jaja....hier hoor ik toch ook echt verschil! De 2 kabels beluisterd met dezelfde nummers en hetzelfde volume. The Rock heeft een mooier midden en een meer 'heldere' weergave dan de D102. Wat minder 'schel'. De bassen zijn nog strakker. Zelfs The Missus hoorde verschil (en dat wil echt wat zeggen!).....ze zei: "
Bij die andere kabel heb ik eerder het gevoel dat ik het geluid zachter wil zetten en bij deze heb ik dat helemaal niet".
Met het bovenstaande zal ik wel de hoon van de non-believers op mijn hals halen
.
Dus ik denk dat The ROCK maar bij de SA en de PM blijft...
Zal over een week of wat nog een review posten na wat meer uren muziek luisteren.