SA 17 S1

Gestart door Rob46, april 28, 2013, 12:28:36

Vorige topic - Volgende topic

Rob46

Heeft iemand positieve en/of negatieve ervaring(en) met deze speler? Kent iemand de kwaliteit van deze SACD speler?

JohnWx

ik zou hem wel willen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Maar dat heb jij geloof ik al met een blokhout met knopjes en een stekker.  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op april 28, 2013, 12:35:41
:wink: :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

voor wat het waard is hij staat in de REFERENZ klasse

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

100%Marantz

Ik had er eentje gezien dat ik wilde kopen, maar kreeg wat comentaar op het loopwerk.
Als alles werkt zou hij zeer goed zijn, maar heb hem nooit gehad.
Ik heb toen niet gekocht, maar dat was mijn keuze. Hangt ook af van de prijs dat je kan bekomen.
marantz, what else?

Cornelis1921

Citaat van: marvin op april 28, 2013, 12:35:41
:schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Richi

Ik ben indertijd ook van plan geweest deze speler aan te schaffen, zeker nadat ik een meerkanaals demo had gehoord op een beurs. Wat me uiteindelijk tegenhield, is dat het loopwerk problemen zou hebben met CD's met kopieerbeveiliging. Later heb ik vernomen dat het loopwerk - een eigen Marantz ontwikkeling - relatief vaak vervangen moet worden. Veel van de aangeboden spelers hebben dan ook een 'net vervangen loopwerk' en dat is niet voor niets. Afhankelijk van de prijs, want die moet dan wel heel mooi zijn, zou ik er van weg blijven.
Stereo: Mac Mini • Cyrus dAD7 • Naim Uniti Atom • Hypex nCore 400 • Dynaudio Contour S 3.4 LE • AKG K702 • Roon • Tidal • ArtSpeak • Surround: in de auto

sattie

De SA17S1 kan idd beveiligde cd's niet afspelen, zoals bijvoorbeeld de CD van robbie williams, die copy control heeft wordt niet afgespeeld.

JohnWx

Citaat van: sattie op mei 22, 2013, 20:04:39
De SA17S1 kan idd beveiligde cd's niet afspelen, zoals bijvoorbeeld de CD van robbie williams, die copy control heeft wordt niet afgespeeld.

Die Rob toch  8-)

RoGEK

Citaat van: sattie op mei 22, 2013, 20:04:39

apart,

die doet het in me cd17 zonder problemen
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op mei 22, 2013, 20:43:51
apart,

die doet het in me cd17 zonder problemen

ander loopwerk  HLP :-)

JohnWx

Ik heb deze die werkelijk alles speelt, zelfs bierviltje speelt hij nog af maar toch liever een SA17 die Robbie cd's niet afspeelt

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site