Citaat van: joep op april 19, 2013, 10:38:51
Hoe werkt het i.c.m. een NAS 211? Voor mij is gebruiksvriendelijkheid zeer belangrijk. Vooral in het gemakkelijk en overzichtelijk terugvinden van nummers via een iPad. Voor mij is op dit moment Sonos veruit het makkelijkst te bedienen. Heb je de SA digitaal out al via de dac van de NA-11 aangesloten?
indruk-#9 :
Hoi, de gebruikersvriendelijkheid wordt voornamelijk bepaald door de interface : op de NA zelf, via de AB, via de web of via de app... de locatie van het bronmateriaal (NAS of USB stick) maakt dan niet zo heel veel meer uit.
Ik werk het meest via de app op mijn iPod. Dat werkt prima... maar is zeker geen wonder
Een andere optie is laptop aansluiten via USB op de NA. Daarmee heb je de interface van de door jou gebruikte applicatie op je PC en dus 100% jouw smaak.
Persoonlijk vind ik een PC aan de NA veel te omslachtig... maar dat mag ieder voor zich uitmaken. Ik stream voornamelijk vanaf NAS. Als je
heel veel waarde hecht aan de gebruikersvriendelijkheid is de NA niet het zonnetje in huis... meer de categorie basics....
Ik hoop dat marantz uitkomt met een leukere app en een betere webinterface... kan dan gewoon geladen worden en klaar is kees...
"SA digitaal out al via de dac van de NA-11 aangesloten..." staat als laatste op mijn 2do lijstje... Speciale interesse ? dan wil ik dat begin volgende week wel even doen hoor...