Het is dat ik er geen geld voor had maar anders .......
Nee gekheid, ik draai geen cd's meer want anders had ik hem hier neer gezet. Sterker nog dan had ik hem gekocht voordat Wim hem had gezien
zou natuurlijk een geweldige combi zijn met mijn 861
Dit is wel een aktie die je van Wim kan verwachten. En ook een logische stap want wat deze meridian kan kunnen al zijn andere apparaten ook aangezien hij alles dubbel heeft. En als je zo budget vrij kan maken is dat altijd goed.
Ik denk dat Wim zijn set niet de maximale verschillen laat horen tussen surround en stereo componenten omdat hij naar mijn mening zijn hele set moet draaien. Helaas is dat niet mogelijk. We hebben het er wel eens over gehad. Mijn set zou meer naar Wim zijn smaak zijn als ik mijn set zou draaien. Dan krijgt hij meer body bij Wim zijn muziek smaak.
Het draaien bedoel ik dat wim zijn set nu aan de lange kant van de kamer staat en de mijne aan de korte kant. Wim zijn muziek smaak en die van mij liggen ver uit elkaar. Best grappig want als hij hier komt zet ik audiofiel spul op wat geweldig klinkt, en als hij zijn gerne opzet klinkt het minder als bij Wim thuis. Wat dat betreft hebben we beide wel een set naar onze smaak