Kenwood KA 5700

Gestart door CBdicX, februari 28, 2013, 11:07:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Misschien dat een van de Marantz liefhebbers een ZIVEREN Kenwood KA 5700 in een stoffig hoekje heeft staan, ik zou die graag overnemen mits alles gewoon werkt zoals moet.
Vast bedankt !!

JohnWx

Citaat van: CBdicX op februari 28, 2013, 11:07:23
Misschien dat een van de Marantz liefhebbers een ZIVEREN Kenwood KA 5700 in een stoffig hoekje heeft staan, ik zou die graag overnemen mits alles gewoon werkt zoals moet.
Vast bedankt !!

dan de diepere gedachte : WHY  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op februari 28, 2013, 11:28:43
dan de diepere gedachte : WHY  :-)
Ziet er prachtig uit........... :yes:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op februari 28, 2013, 11:41:53
dat is een mooie reden  :lol:

Dus, kom op met dat ding........ :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


Marantzer

Heel misschien heeft deze aanbieder hem nog, al staat de advertentie wel op gereserveerd. Misschien is het een mailtje waard?
http://link.marktplaats.nl/646415770
PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

CBdicX


CBdicX

Citaat van: Marantzer op februari 28, 2013, 13:32:18
Heel misschien heeft deze aanbieder hem nog, al staat de advertentie wel op gereserveerd. Misschien is het een mailtje waard?
http://link.marktplaats.nl/646415770

Had ik ook gezien en de Kenwood is verkocht  :oops:

JohnWx

Citaat van: CBdicX op februari 28, 2013, 14:16:21
Had ik ook gezien en de Kenwood is verkocht  :oops:

stomme verkoper
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op februari 28, 2013, 16:33:32
stomme verkoper

Tja, wat een klojo niet  :wink:

Schijnt op zich wel een toch wat aparte versterker te zijn, zo'n KA 5700.
Heeft een passieve voorversterker wat volgens diverse berichten een redelijk unieke situatie is.
Of dat beter of slechter is dan een gebruikelijke actieve voorversterker weet ik niet.