Prijsfluctuaties HT receivers

Gestart door Okke, februari 07, 2013, 11:54:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Paul op februari 07, 2013, 14:19:30
En niet te vergeten alle HT meuk die in de garantie periode kapot gaat, het moet toch uit de lengte of breedte komen.

Daar heeft deze prijs schommelingen niks mee te maken dat is een probleem van Marantz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Okke op februari 09, 2013, 10:34:34
@niber,

Heb ik gisteren gedaan. Of eigenlijk ben ik naar de plaatselijke Duitse grootgrutter gegaan en voorgelegd. Nette kerel, en begreep wat ik bedoelde. Ik kan de SR7007 meekrijgen voor 999,- of... De Onkyo TX-nr818 voor 849,-

Meer kon hij er niet aan doen momenteel. Uiteraard begreep ik (meer marge?) dat hij de Onkyo prefereerde. Ik ga nog eens goed de specs verglijken. Afgezien van het uiterlijk, iemand nog een goed advies? Ik vind het momenteel best lastig...

duitsland mag je niet met NL vergelijken qua prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Maar ik had hem daar ook gehaald  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Staat hij in het zicht of in een gesloten kast?
Als hij in het zicht staat gewoon voor de mooiste gaan (als je het extra geld er voor over hebt).
Qua versterking zullen ze beide hun ding wel goed doen.  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op februari 09, 2013, 13:21:17
Staat hij in het zicht of in een gesloten kast?
Als hij in het zicht staat gewoon voor de mooiste gaan (als je het extra geld er voor over hebt).
Qua versterking zullen ze beide hun ding wel goed doen.  :yes:

Nuchter mens die Niber

Heb nu een all in one van Onkyo heb nog nooit zoveel lol gehad met luisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Okke

Citaat van: John Wx op februari 09, 2013, 11:23:09
duitsland mag je niet met NL vergelijken qua prijs

Haha, nee ik boedoel wel in Nederland maar een Duitse winkelketen.... Voordeel is dat dit meer in de buurt is dan de winkel waar ik eerder zaken mee deed.

Staat inderdaad niet in de kast, in het zicht. Ik ga ze beiden nog een keer aan de tand voelen, en ik denk dat het met de prijs inderdaad schommelen blijft. Ik denk overigens dat de winkels die ze voor 1399,- trachten te slijten gewoon geen voorraad meer hebben. Welke gek gaat nu 1399,- betalen voor exact hetzelfde artikel welke eeen week geleden voor 918,- stond....

Maar dat het een van deze 2 wordt, is zeker. Iedereen bedankt voor de input zover.

SR-7007

JohnWx

Citaat van: Okke op februari 09, 2013, 15:06:23
Haha, nee ik boedoel wel in Nederland maar een Duitse winkelketen.... Voordeel is dat dit meer in de buurt is dan de winkel waar ik eerder zaken mee deed.

Staat inderdaad niet in de kast, in het zicht. Ik ga ze beiden nog een keer aan de tand voelen, en ik denk dat het met de prijs inderdaad schommelen blijft. Ik denk overigens dat de winkels die ze voor 1399,- trachten te slijten gewoon geen voorraad meer hebben. Welke gek gaat nu 1399,- betalen voor exact hetzelfde artikel welke eeen week geleden voor 918,- stond....

Maar dat het een van deze 2 wordt, is zeker. Iedereen bedankt voor de input zover.

uuuhhh mag ik raden welke winkel  :lol: veel plezier alvast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op februari 09, 2013, 11:22:21
Daar heeft deze prijs schommelingen niks mee te maken dat is een probleem van Marantz
Ben blij om te horen dat jij nog dagelijks contact met de importeur van Marantz heb.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

klaas1965

Ik ben meer van de vintage en snap er niets meer van.
Op mp staan 3 SR7007 te koop, bij de eerste struikelt er iemand na 2 maanden over een doos in de gang, oh ja eh waarom had ik die ook alweer gekocht, nog nooit uit de doos geweest...alleen voor de foto
De tweede paste niet in het kastje...., de derde word aangeboden omdat deze was aangeschaft vanwege een overbrugging van een reparatie.
Zeg het maar!

Paul

Citaat van: klaas1965 op februari 09, 2013, 20:42:31
Ik ben meer van de vintage en snap er niets meer van.
Op mp staan 3 SR7007 te koop, bij de eerste struikelt er iemand na 2 maanden over een doos in de gang, oh ja eh waarom had ik die ook alweer gekocht, nog nooit uit de doos geweest...alleen voor de foto
De tweede paste niet in het kastje...., de derde word aangeboden omdat deze was aangeschaft vanwege een overbrugging van een reparatie.
Zeg het maar!
stupid       :roll:

Ja raar wereldje dat HT, de een moet nog uit de kast komen de ander zit nog in een doos, doe mij maar buisjes.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op februari 09, 2013, 20:06:53
Ben blij om te horen dat jij nog dagelijks contact met de importeur van Marantz heb.

Niet dagelijks

Spreek ze nog wel is via de mail

Of op meetings waar het vooral netwerken is en ik mee ga met mijn maat (Directeur PCB) als BOB en om ouwe anekdotes te vertellen hoe het vroeger ging  :-) en oude collega's te ontmoeten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: klaas1965 op februari 09, 2013, 20:42:31
Ik ben meer van de vintage en snap er niets meer van.
Op mp staan 3 SR7007 te koop, bij de eerste struikelt er iemand na 2 maanden over een doos in de gang, oh ja eh waarom had ik die ook alweer gekocht, nog nooit uit de doos geweest...alleen voor de foto
De tweede paste niet in het kastje...., de derde word aangeboden omdat deze was aangeschaft vanwege een overbrugging van een reparatie.
Zeg het maar!

zitten vage bij  :lol:

ook zie je nog wel is de 7005 langs komen met 33% korting z.g.a.n 999 euro  clown1


en andermans zaken altijd duister  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

klaas1965

zelfs de winkels zijn duister.

Voor de grap prijs opgevraagd van een SR7007 bij Foka in Rotterdam, die zetten ze niet op het net.
Je krijgt dan een mail met een prijs, 999 euro met nog een nader te bepalen klantenkorting???
Maar dan is er waarschijnlijk niemand over gestruikeld of een val van de vrachtwagen overleeft.

Inderdaad Paul, buisjes of anders TO-3 tjes.....

JohnWx

Citaat van: klaas1965 op februari 10, 2013, 18:46:48
zelfs de winkels zijn duister.

Voor de grap prijs opgevraagd van een SR7007 bij Foka in Rotterdam, die zetten ze niet op het net.
Je krijgt dan een mail met een prijs, 999 euro met nog een nader te bepalen klantenkorting???
Maar dan is er waarschijnlijk niemand over gestruikeld of een val van de vrachtwagen overleeft.

Inderdaad Paul, buisjes of anders TO-3 tjes.....

is niet duister ze hebben afgesproken om die prijs niet meer naar buiten te communiceren maar via mail of telefoon wel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Okke

 hello

Eind goed al goed...inmiddels is het toch een SR7007 geworden! Ben er blij mee.
SR-7007