PM7200 icm BNS luidsprekers?

Gestart door RoGEK, februari 02, 2013, 10:03:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RoGEK

Hey, ik heb het forum even doorgezocht maar vind hier helemaal niets over BNS luidsprekers.

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heft met BNS Ellesy 22 op een PM7200.

Aangezien er hier (met alle respect) volgens mij wat oudere mensen zitten lijkt me toch wel dat dit een bekend merk is bij een aantal.

Ik heb de speakers nu spelen op de NR1603 maar hoop op de PM7200 die ik binnenkort ga kopen toch een iets strakker laag en stereobeeld te krijgen..

iemand ervaring hiermee? HLP

naar wat ik weet zijn ze iets ouder dan de pm7200 is.

fototje van het oude materiaal:"


ik heb ook een setje Soundcolumn 1 staan ( op dit moment als rear) maar heb het idee dat deze een heel stuk laag missen tov de Ellesy 22.

nog ouder spul:

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

ja gaat prima waarom zou je zelf van niet denken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

Citaat van: John Wx op februari 02, 2013, 10:29:27
ja gaat prima waarom zou je zelf van niet denken

Was meer benieuwd naar ervaringen van anderen.

Wellicht is er iemand die ook met zulke set gedraaid heeft..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

mountainbiker

Citaat van: RoGEK op februari 02, 2013, 10:03:21
Hey, ik heb het forum even doorgezocht maar vind hier helemaal niets over BNS luidsprekers.

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heft met BNS Ellesy 22 op een PM7200.

Aangezien er hier (met alle respect) volgens mij wat oudere mensen zitten lijkt me toch wel dat dit een bekend merk is bij een aantal.

Ik heb de speakers nu spelen op de NR1603 maar hoop op de PM7200 die ik binnenkort ga kopen toch een iets strakker laag en stereobeeld te krijgen..

iemand ervaring hiermee? HLP

naar wat ik weet zijn ze iets ouder dan de pm7200 is.

fototje van het oude materiaal:"


ik heb ook een setje Soundcolumn 1 staan ( op dit moment als rear) maar heb het idee dat deze een heel stuk laag missen tov de Ellesy 22.

nog ouder spul:


Ik heb altijd begrepen dat Bns heel goed was. Een bekende van mij is lyrisch over de Bns Jubilee.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

RoGEK

tja, heb vanavond de PM7200 opgehaald.

Klinkt erg lekker op de BNS Ellesy 22's

In vergelijking met de NR1603 minder rommelig laag en duidelijker hoog.

Stereobeeld lijkt nu ook buiten de speakers verder te gaan ipv er tussenin te blijven..

Was al laat en alleen op redelijk beschaafd volume kunnen luisteren.
Morgenavond eens wat "gas geven" :D HB
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op februari 03, 2013, 23:14:15
tja, heb vanavond de PM7200 opgehaald.

Klinkt erg lekker op de BNS Ellesy 22's

In vergelijking met de NR1603 minder rommelig laag en duidelijker hoog.

Stereobeeld lijkt nu ook buiten de speakers verder te gaan ipv er tussenin te blijven..

Was al laat en alleen op redelijk beschaafd volume kunnen luisteren.
Morgenavond eens wat "gas geven" :D HB

Dat denk je waar te nemen omdat je enthousiast bent  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Welkom in de wondere wereld van slechte surround versterkertjes ;)

RoGEK

kan niet wachten tot ik vanavond terug kom van werk ;)

achja..

we zullen zien..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op februari 04, 2013, 07:27:19
kan niet wachten tot ik vanavond terug kom van werk ;)

achja..

we zullen zien..

nee horen  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

spekkie99

Ik haak even aan om te lezen hoe de pm7200 bevalt op je BNS speakers!

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: spekkie99 op februari 04, 2013, 18:03:49
slaperig?

ja de hele nacht met de hond in de weer die is ziek en soms als ik gaap en ik ben net on topic even een emocotion wat ik doe
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

spekkie99

Citaat van: John Wx op februari 04, 2013, 18:14:54
ja de hele nacht met de hond in de weer die is ziek en soms als ik gaap en ik ben net on topic even een emocotion wat ik doe

beterschap!
thx voor de live blog over je fysieke toestand  :zzz: