Duitse bladen testen wel goed/beter

Gestart door jwx, januari 30, 2013, 16:00:18

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio Mission

Zoldar

Hi-fi news ook hoor. Met metingen erbij.

Ze zitten er vaak redelijk goed in. Hoewel verschillen vaak uitvegroot worden.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

ja maar ik vind dit overzichtelijker

ga alleen nog even uitzoeken wat die Sheldon achtige tekens zijn, er is veel meetbaar verschil toch blijkbaar  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Dat zal de "er zit geen verschil in kabels"-jongens wel doen zwijgen  :wink: :-D

JohnWx

Citaat van: Exxar op januari 30, 2013, 16:18:07
Dat zal de "er zit geen verschil in kabels"-jongens wel doen zwijgen  :wink: :-D

? ik constateer alleen  :-)

Exxar

Citaat van: John Wx op januari 30, 2013, 16:19:40
? ik constateer alleen  :-)

Nu is het toch bewezen? Er zit verschil in weerstand, inductie,...  :-D

vielzweck

De mate van tinnitus is doorslaggevend :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

bas focal marantz

Citaat van: John Wx op januari 30, 2013, 16:00:18
Welk blad is het , lijkt me interessant/leuk leesvoer .
Oja , uitgave van nu of al een tijdje geleden .

JohnWx

AUDIO 7/2010

Heb ruim 300 bladen gekocht van een forumlid  :lol:

Paul

Citaat van: John Wx op januari 30, 2013, 17:30:00
AUDIO 7/2010

Heb ruim 300 bladen gekocht van een forumlid  :lol:
Het wordt een lange winter John.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op januari 30, 2013, 17:31:31
Het wordt een lange winter John.

Nee meestal

pameijer

Kan een kabel met een hogere Kapazität meer geluid doorlaten per seconde?  HLP  clown1
Marantz Cinema 40 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Ugoos AM6B+ / Vu+ Duo2 / LG 65C4 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K / AVI ADM9.1RS actives front en center + 4x AVI DM5 + 4x Micca M8C + Rythmik E15 en F15

JohnWx

Citaat van: pameijer op januari 30, 2013, 17:34:04
Kan een kabel met een hogere Kapazität meer geluid doorlaten per seconde?  HLP  clown1

i am only the mesenger notworthy

bas focal marantz

Citaat van: John Wx op januari 30, 2013, 17:30:00
AUDIO 7/2010

jammer niet recent (deze maand) , maar ik ben wel naar de tijdschriften meneer geweest en ook wat leesvoer gehaald

arjan1312

Citaat van: pameijer op januari 30, 2013, 17:34:04

Stereoplay: je niedriger die Kapazität, desto hochohmiger darf der Geräteausgang und desto länger das Kabel sein.

Ook voor mij geldt hier: i am only the messenger.

Arjan
PM 11S3 / ND8006 / Bowers & Wilkins 702 S3 (alles in zwart)