Nieuwe versterker klasse A

Gestart door Slashhead, januari 27, 2013, 14:19:49

Vorige topic - Volgende topic

Slashhead

Inmiddels zijn we ongeveer twee weken verder en de MF A220 en ik zijn dikke vrienden geworden. Het verschil dat ik beleef laat zich het best omschrijven als een beter live gevoel. Dit valt vooral op met de drums. De kick en toms klinken lekker diep, vol en krachtig. Ik heb de speakers een beetje meer recht naar voren gericht ten opzichte van de luisterplek en dat geeft toch weer een wat beter geluidsbeeld. Bij de PM8200 moest ik ze meer naar binnen richten. Ik moet wat dat betreft nog wat meer experimenteren.

JohnWx

al staat die uit, is hij nog mooi  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Slashhead

Zet hem niet meer uit. Die 250 euro per jaar neem ik voor lief. Is toch groene stroom, maakt daarom niet uit en is het alleen maar beterdat ik meer verbruik  :wink:

Marantz 81

Mooi om te lezen veel muzikale momenten gewenst  pompom

JohnWx

Citaat van: Slashhead op februari 11, 2013, 22:01:01
Zet hem niet meer uit. Die 250 euro per jaar neem ik voor lief. Is toch groene stroom, maakt daarom niet uit en is het alleen maar beterdat ik meer verbruik  :wink:

economie  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

maar wel oppassen met energie want Groningen stort zo in

Slashhead

Citaat van: John Wx op februari 11, 2013, 23:31:15
economie  notworthy
Precies, dankzij klasse A versterkers stimuleren wij innovatie in groene energie door grotere vraag. Ook goed voor Groningen omdat mijn cv nu minder vaak aan gaat..... warmte zat uit die koelblokken.  :roll:

Iedereen met hart voor Groningen pleurt zijn klasse d en ab versterkers de deur uit.

Cornelis1921

Citaat van: Slashhead op februari 11, 2013, 23:52:07
Precies, dankzij klasse A versterkers stimuleren wij innovatie in groene energie door grotere vraag. Ook goed voor Groningen omdat mijn cv nu minder vaak aan gaat..... warmte zat uit die koelblokken.  :roll:
Thanks voor de tip van Akiko Suwanai Slash, ga direct even naar bol e.d.. byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op februari 11, 2013, 23:57:15
Thanks voor de tip van Akiko Suwanai Slash, ga direct even naar bol e.d.. byebye Cor.
Bij Bol en Cosmox bijna geen keuze en duur. Op Amazonia: schrikbarend duur. Ik dacht al zoiets, Akiko zorgt nu voor de kinderen, staat in de keuken i.p.v. de wereld te verrijken met haar prachtige klanken...  :-(
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Slashhead op februari 11, 2013, 23:52:07

Iedereen met hart voor Groningen pleurt zijn klasse d en ab versterkers de deur uit.

Jij bent klimaat neutraal bezig en op zoek naar nieuwe verwarmings bronnen mmmmm misschien wel een audiofiele Nobel prijs voor je

Slashhead

Citaat van: Cornelis1921 op februari 12, 2013, 00:06:18
Bij Bol en Cosmox bijna geen keuze en duur. Op Amazonia: schrikbarend duur. Ik dacht al zoiets, Akiko zorgt nu voor de kinderen, staat in de keuken i.p.v. de wereld te verrijken met haar prachtige klanken...  :-(

Probeer www.play.com alleen nog een download album voor 11,nogwat.
Ik heb er toen echt niet zoveel voor betaald. Ik heb SACD's en SHMCD's van haar. Blijkbaar begint de schaarste toe te slaan.. anders moet je maar een keer langskomen voor flac's....

Of Japanse import

ik kan je Sibelius/Walton of Poeme aanraden

Poeme: http://www.sa-cd.net/showreviews/2405

Sibelius: http://www.sa-cd.net/showtitle/290

Amazon fr...

Cornelis1921

Citaat van: Slashhead op februari 12, 2013, 06:21:30
Probeer www.play.com alleen nog een download album voor 11,nogwat.
Ik heb er toen echt niet zoveel voor betaald. Ik heb SACD's en SHMCD's van haar. Blijkbaar begint de schaarste toe te slaan.. anders moet je maar een keer langskomen voor flac's....

Of Japanse import

ik kan je Sibelius/Walton of Poeme aanraden

Poeme: http://www.sa-cd.net/showreviews/2405

Sibelius: http://www.sa-cd.net/showtitle/290

Amazon fr...
All the way thanks Slash, maar ik heb geen mogelijkheid tot downloaden noch streamen. Nogmaals dank. Akiko heeft i.i.g. een heel korte carrière gekend. Wat er van haar terechtgekomen is en hoe het haar nu vergaat is voor het grote publiek onbekend. Ik lees al 10 jaar de klassieke muziekbladen en zij is nog niet één keer in een aan haar gewijd artikel tegengekomen. Een bliksemcarrière, het is zo snel als zij verscheen ook weer verdween... Poor Akiko... Maar de concurentie aan de top is ook moordend: la Jansen, Fischer, Benedetti, Hahn, Kopinchkaya, Little, Salerno, oudgediende Mutter etc. Ook van een groot talent als de eveneens Japanse Midori hoort men nimmer iets, evenals Chung, ook uitgerangeerd?
byebye, Cor.

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op februari 12, 2013, 07:02:52
All the way thanks Slash, maar ik heb geen mogelijkheid tot downloaden noch streamen. Nogmaals dank. Akiko heeft i.i.g. een heel korte carrière gekend. Wat er van haar terechtgekomen is en hoe het haar nu vergaat is voor het grote publiek onbekend. Ik lees al 10 jaar de klassieke muziekbladen en zij is nog niet één keer in een aan haar gewijd artikel tegengekomen. Een bliksemcarrière, het is zo snel als zij verscheen ook weer verdween... Poor Akiko... Maar de concurentie aan de top is ook moordend: la Jansen, Fischer, Benedetti, Hahn, Kopinchkaya, Little, Salerno, oudgediende Mutter etc. Ook van een groot talent als de eveneens Japanse Midori hoort men nimmer iets, evenals Chung, ook uitgerangeerd.
byebye, Cor.

Je hebt toch internet ?

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op februari 12, 2013, 10:15:19
Je hebt toch internet ?
Ja, maar geen opslag en streamapparatuur - ga ik voorlopig niet kopen ook - eerst de ontwikkelingen op de CD-markt nog verder afwachten, vind plaatjesdraaien nog veel te leuk en het verzamelen van het fysieke product superier aan downloaden, ben geen slaaf van het artiestendom, integendeel, als men niet wil dan mot ik ze niet. Meisje Suwanai kan de boom in, laat haar maar lekker thuisblijven voor man en kinders, ik geef "mijn" geld wel ergens anders uit. :P

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op februari 12, 2013, 10:52:02
Ja, maar geen opslag en streamapparatuur - ga ik voorlopig niet kopen ook - eerst de ontwikkelingen op de CD-markt nog verder afwachten, vind plaatjesdraaien nog veel te leuk en het verzamelen van het fysieke product superier aan downloaden, ben geen slaaf van het artiestendom, integendeel, als men niet wil dan mot ik ze niet. Meisje Suwanai kan de boom in, laat haar maar lekker thuisblijven voor man en kinders, ik geef "mijn" geld wel ergens anders uit. :P

de ontwikkeling van de Cd is duidelijk die is dalende

ben geen slaaf van artiestendom ?