De set van toppertje

Gestart door toppertje, januari 26, 2013, 22:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

toppertje

Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Frank uit 's Heerenberg
Al een klein jaar bezig dit forum te volgen.
vandaar ook mij overstap naar marantz
ik heb op dit moment:
Harman Kardon 347
dvd Harman Kardon 37
Front Monitor audio rx 8
centre Monitor audio rx centre
ik mijn hk serroundsetje ook nog aangesloten.
Ben op dit moment bezig om de sr 7007 te kopen(is dit een aanrader en past dat bij mij speakers)
als dit goed bij elkaar past, ga ik deze zomer als het geld het toe laat de ud 7007 erbij halen.

Gr Frank

*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

WilliamB

Welkom hier. Graag foto's
Veel luisterplezier
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

toppertje

Ik ben er mee bezig ,krijg hem alleen niet geplaats.
bestand is te groot??
*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

Paul

Citaat van: toppertje op januari 27, 2013, 10:59:00
Ik ben er mee bezig ,krijg hem alleen niet geplaats.
bestand is te groot??
Proberen via bv  http://nl.tinypic.com/       :wink:               
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Steve

de overstap is goed..

rest komt wel

Cornelis1921

stupid Frank, welkom hier! hello
And don't forget: beelden zeggen meer dan woorden...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Welcome F., veel lees- en postplezier hier.
Een SR7007 is m.i. een fraaie receiver, al vind ik Onkyo meer hardware voor de euris leveren ...

Indien het toch een Marantz gaat worden; doe ff een belletje/mailtje naar HcHifi.nl  :yes:. (Oostrum).

toppertje

even kijken of het gelukt is!!
*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

xander32

Je hebt de fronts mooi vrij opgesteld, wel enigzins jammer dat de center zover terug staat ... En in algemeen; mooie set zo hoor!

Maurice

 stupid

Ik zelf wel monitor audio op marantz gehoord, en vind het een erg geslaagde combi. Zelf luisteren is natuurlijk beter, maar ik denk niet dat je mis zal gaan.
Wat ook mooi van de 7007 is, is dat er ADSY (pro?) op zit, zodat je set akoestisch ingemeten en afgesteld wordt in je ruimte. Misschien is dat nog wel je beste upgrade!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pameijer

Mooi spul hoor, ook mooie opstelling! Wel ff je sloffen poetsen trouwens, dissoneert een beetje boel met de hooglans speakers  clown1
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 28, 2013, 16:09:29
Je hebt de fronts mooi vrij opgesteld, wel enigzins jammer dat de center zover terug staat ... En in algemeen; mooie set zo hoor!

Audessy regelt het  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject