Even voorstellen / set van TvonG

Gestart door TvonG, januari 13, 2013, 15:51:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TvonG

Hallo allemaal,

Ik wil me hierbij graag voorstellen als nieuw lid op het Marantzforum. Ik ben betrekkelijk nieuw op het gebied van hifi, heb echter wel ruime ervaring met het 'zwaardere geluid' waarmee ik PA bedoel als bouwer van speakers en hobbymatig verzorg ik geluid vanachter het mengpaneel bij zang/orkest.

Ik ben woonachtig in ZO-Brabant, zo'n 30km onder Eindhoven.

Sinds enkele weken ben ik in bezit van de volgende set:

Versterker: Marantz PM7004
CD/DVD: Marantz UD5007
Tuner: Marantz ST6003
Luidsprekers: Quadral Platinum M3

Ik ben nog steeds verbaasd over het 'extra' geluid wat ik ervaar bij het luisteren van mijn oude CD's. Heb dan ook geen minuut spijt van de aanschaf waarbij ik prima advies en service heb ontvangen bij Stassen in Venlo.

Mvg TvonG
Marantz PM7004, Marantz UD5007, Marantz ST6003, Quadral Platinum M3

Marvin

Nou ja,
welkom dan maar op deze hangplek van medestanders...!


--Verstuurd zonder netwerk--

lo

Welkom hier, en veel lees en post plezier toegewenst.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Welkom hier

Veel plezier van je set  :yes:  foto ?  :-D

xander32

Citaat van: TvonG op januari 13, 2013, 15:51:12
Hallo allemaal,

Ik wil me hierbij graag voorstellen als nieuw lid op het Marantzforum. Ik ben betrekkelijk nieuw op het gebied van hifi, heb echter wel ruime ervaring met het 'zwaardere geluid' waarmee ik PA bedoel als bouwer van speakers en hobbymatig verzorg ik geluid vanachter het mengpaneel bij zang/orkest.

Ik ben woonachtig in ZO-Brabant, zo'n 30km onder Eindhoven.

Sinds enkele weken ben ik in bezit van de volgende set:

Versterker: Marantz PM7004
CD/DVD: Marantz UD5007
Tuner: Marantz ST6003
Luidsprekers: Quadral Platinum M3

Ik ben nog steeds verbaasd over het 'extra' geluid wat ik ervaar bij het luisteren van mijn oude CD's. Heb dan ook geen minuut spijt van de aanschaf waarbij ik prima advies en service heb ontvangen bij Stassen in Venlo.

Mvg TvonG
Welkom T,

Een mooie set en wanneer je binnenkort ook nog een x de plaatjes er van hier post zijn wij helemaal happy :yes:.

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Cornelis1921

:wav: :wav: :wav:

Yippie, een nieuw lid! hello pompom En nog een marantzer ook. ;-)
Van harte welkom hier. Ik hoop dat je snel je "draai" zult vinden op dit illustere forum.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

Welkom op het forum, graag foto`s  hello

Veel luisterplezier, Groet William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jrm