Ik zal uiteindelijk zeker naar een grotere duurdere versterker overstappen, alleen ik vroeg me af of ik voor een bedrag van rond de 100 euro een redelijke upgrade uit een modifictie kan halen.
Set bestaad verder uit CD63, Infinity reference 81 mk2a met Belden kabel ertussen. Verder nog opgewaardeerde dropveter. Geen netfilter of powerkabels.
Akoestisch gezien zouden andere speakers een redelijke verbetering kunnen opleveren bij mij. Maar toch blijf ik een moeilijke kamer hebben en moet ik het probleem uiteindelijk daar ook aanpakken. Het zijn 3-weg speakers met 4 units, 2 voor het laag, dikke basreflexpoort aan de achterkant van ongveer 10 cm. 6-8 ohm
Ik merk gewoon dat deze amp wat problemen heeft bij complexere muziekstukken met veel instrumenten en sterke dynamiek.
Ik wil alle onderdelen opwaarderen uiteindelijk, daar is geen twijfel over
Dus het maakt voor mij niet zoveel uit waar ik begin, maar ik was dus wel vorrnamelijk aan versterker en speakers aan het denken. Het kan ook net zo goed zijn , dat wanneer ik leuke speakers 2e hands voorbij zie komen en ik kan het geld missen dat ik daar eerst voor ga.
Ik zou voor 300 euro ook een mooie Rotel einversterker kunnen kopen.
keus genoeg dus
groeten dreamy