Welke Marantz amp heb jij?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 02:17:16

Vorige topic - Volgende topic

TurboMarco

Ik heb ook nog een SR4300 receiver voor het dvd gebeuren :D ,op het moment luister ik er zelfs naar met de CD72 erop aangesloten.
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

marantzje

Hallo iedereen
De versterker die ik heb is de Marantz PM 7200.
Hij word niet door iedereen gewardeerd maar ik ben er blij mee.
vrgr Marantzje

Maurice

Citaat van: marantzjeHallo iedereen
De versterker die ik heb is de Marantz PM 7200.
Hij word niet door iedereen gewardeerd maar ik ben er blij mee.
vrgr Marantzje

Smaken verschillen gelukkig! Degenen die het niet waarderen hoeven er toch ook niet naar te luisteren, JIJ bent juist degene die er blij mee moet zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Een set stel je voor jezelf samen en niet voor de buren :wink:

En vergeet niet Marantzje dat menig audioliefhebber het water uit de bek loopt bij het zien/horen van jouw set :rock:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Tonny

Ik draai naar volle tevredenheid met dit  gebakje.

D.A.R.R.Y.L.

Had: PM-94, PM-4, PM-5, PM6A, PM-8, SM-11/SC-11, SM-8/SC-8
Heb nu: alleen nog Marantz CD-7 ;-(

Nicolas

Wat heb je met al die topapparaten gedaan?
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Struikie

Ik heb de 1030, 2238, 3200/140 en 3250B/170DC (met rackhandles... 8) in mijn bezit.

Hier wat oude kiekjes, nog zonder laatstegenoemde combi

D.A.R.R.Y.L.

Nicolas

Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

dr?amy

Ik speel met een Marantz Cd63 op een Marantz Pm66se.
Op Infinity reference mk2a speakers met Belden LSkabel ertussen, ik moet zeggen dat die kabel de klank een heel stuk strakker maakt.

Ik ben afgelopen weekend naar studio 107 in Denhaag geweest. Ligt 2 straten verder bij een vriend van me. Ik zag daar een SM80 eindversterker staan voor 300 euro, leek me wel een leuke versterker, alleen weet ik niet of dit nog veel is voor deze versterker.

groeten dreamy

SB_Marantz

Citaat van: dr?amyIk speel met een Marantz Cd63 op een Marantz Pm66se.
Op Infinity reference mk2a speakers met Belden LSkabel ertussen, ik moet zeggen dat die kabel de klank een heel stuk strakker maakt.

Ik ben afgelopen weekend naar studio 107 in Denhaag geweest. Ligt 2 straten verder bij een vriend van me. Ik zag daar een SM80 eindversterker staan voor 300 euro, leek me wel een leuke versterker, alleen weet ik niet of dit nog veel is voor deze versterker.

groeten dreamy
\

Die SM-80 moet je gewoon laten staan waar hij staat.
De printen zijn van een slechte kwaliteit en repareren is bijna onmogelijk
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

dr?amy

Ok, ik vind het ook erg veel want hij is wel al oud, weet niet hoe oud eigenlijk. Ik kan er ook weinig over vinden op Google.

TurboMarco

Ik meen dat een SM80 van '93 is :roll:

5.1.4

Philips 75PUS8303

SB_Marantz

Citaat van: dr?amyOk, ik vind het ook erg veel want hij is wel al oud, weet niet hoe oud eigenlijk. Ik kan er ook weinig over vinden op Google.

Leeftijd zegt niets.

Wat wel wat zegt is de duurzaamheid van de print en de desbetreffende soldeer eilanden want daar ligt het zwakker punt van deze versterker
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM