Welke Marantz amp heb jij?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 02:17:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

thom

ziet er goed uit, en zo te zien heb je nog meerleuke spulletjes staan.

maurantz


joep

Citaat van: thom op februari 04, 2007, 21:09:23
ziet er goed uit, en zo te zien heb je nog meerleuke spulletjes staan.


nee, is een foto van een zelfde model van het net geplukt.
met een cabrio dak. 

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Inderdaad een dikke bak! Is dat de SR-14?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep


Kuub


PM14 mk2 KI   :mrgreen: zwarte uitvoering

thom


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

mooie aparte combi


de sr-82 als pre en de sm-80 als power   mooooiiiiieee combi  had van de week een accuphase maar een ab is makkelijk................de klank is anders dan de accuphase maar niet minder mooi.............

de sm-80 is gereviseerd



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Darkman

Mooi ding Joep, ik kocht mijn Mordaunt-Short Declaration 500 THX speakerset nadat ik ze 5 minuten had gehoord op de SR14. Wat was dat fenomenaal voor zijn tijd.

Nu heb ik zelf echter bezitter van de SR9600



Foto ff geleend van de oosterburen.

De afwerking + uistraling van de SR14 is echter onge?venaard, al is die natuurlijk wel verouderd kwa processing.

Ik ben wel benieuwd hoe de SR14 zal presteren in Stereo.

Darkman

En deze heb ik voor stereo op de slaapkamer



Pm7001 S

joep

Citaat van: Darkman op februari 27, 2007, 14:26:31
Mooi ding Joep, ik kocht mijn Mordaunt-Short Declaration 500 THX speakerset nadat ik ze 5 minuten had gehoord op de SR14. Wat was dat fenomenaal voor zijn tijd.

Nu heb ik zelf echter bezitter van de SR9600

De afwerking + uistraling van de SR14 is echter onge?venaard, al is die natuurlijk wel verouderd kwa processing.

Ik ben wel benieuwd hoe de SR14 zal presteren in Stereo.

Ben dik tevreden over de stereo prestaties van de SR-14 ik heb er een Krell 300i op ingeruild en vond niet echt dat ik er op achteruit ging. Ik heb er een DV-17 voor dvd plaatjes op staan en een SA-15 voor cd en sacd plaatjes op aangesloten.
Denk echter wel dat het meeste te winnen is met plaatsing van de luidsprekers, iets waar veel mensen niet voldoende aan denken.

Darkman

Dat klopt, daar laten de meesten het liggen. Ik heb mijn al mijn speakers nu geplaatst volgens THX spec, dus het enige waar nog op te winnen valt is mijn dipole's iets naar voren halen zodat ze meer als side-surrounds gaan fungeren en dan 2 speakers achter mij toevoegen en dan kan ik naar 7.1 en is dat voorlopig de laatste upgrade die ik doe aan het hele HT gebeuren ( afgezien van de DV7001 dvd-speler die in bestelling staat) :-D