Model twenty nine

Gestart door andriessen, januari 05, 2013, 13:37:41

Vorige topic - Volgende topic

andriessen

Ik heb een mooie model twenty nine kunnen kopen welke nog in hele goede staat was.
Wilde hem even laten zien ;)
Ik vind hem erg mooi en warm klinken , heel anders dan de 14.
Hij vind alle zenders nog makkelijk en heeft goede ontvangst zelfs zonder antenne.
Deze gaat mee wanneer ik volgend jaar ga studeren.
Zijn er meer mensen hier die hem hebben ?

andriessen

Hier nog wat 'vintage' plaatjes :

Paul

Leuk ding en zuinig op zijn.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm

Cornelis1921

Citaat van: andriessen op januari 05, 2013, 13:37:41
Ik heb een mooie model twenty nine kunnen kopen welke nog in hele goede staat was.
Wilde hem even laten zien ;)
Ik vind hem erg mooi en warm klinken , heel anders dan de 14.
Hij vind alle zenders nog makkelijk en heeft goede ontvangst zelfs zonder antenne.
Deze gaat mee wanneer ik volgend jaar ga studeren.
Zijn er meer mensen hier die hem hebben ?
stupid Alvast thumbs up. notworthy Maar wat ga jij studeren en waar Andriessen? I.i.g. succes! byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

andriessen

Hoi Cor ,

Ook een grote hobby van mij is muziek , en vintage(audio). Toen ik deze twee combineerde kwam ik al snel uit bij Marantz ;)
Onlangs heb ik ook nog een Philips buizenradio gekocht en deze helemaal gerestaureerd. Ook wel gaaf zo'n apparaat. Komt ook nog een behoorlijk geluid uit :)

Groeten
Tom

HAL9000

Is  een basis  receiver van de  serie.  Een heel oud ding  vanaf 1967 tot 1972 geproduceerd.  Werken meestal goed, tuners ontvangen altijd  stereo.  Heb er  2  gehad,  de  andere  van de  serie  zijn hetzelfde  qua  bouw  alleen wat  hoger in vermogen.   

Leuk  hebben ding,  vind  de  2200 serie  wel  beter.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!