Nieuwe Avantgarde XA series versterker

Gestart door Cadfael, maart 15, 2012, 11:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op maart 20, 2012, 13:48:30
Nee ik ga niet kijken en luisteren naar spullen die ik niet kan betalen.Ook als ik het wel kon betalen zou ik deze versterker niet aanschafen.Ik geloof namelijk niet dat  "een verbetering" van de geluidskwaliteit dergelijke bedragen rechtvaardigd.
zal misschien een op een een hele lichte verbetering zijn  maar wat er niet is thuis hoor je ook niet  :angel:


zat spullen nog om te willen kopen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cadfael

#16
Goed, mijn vraag was wie er dus wel ging...

Valt me wel een klein beetje tegen hoe bevooroordeeld er soms gedacht wordt.
Ieder natuurlijk recht op zijn eigen mening, maar om op voorhand nu al dingen te gaan roepen...

En we zijn toch allemaal audioliefhebbers hier? Ik had het idee dat dat betekende dat je wat opener was voor nieuwe dingen en eerder naar je oren luistert dan op papier je conclusies trekt. En dat je ook een beetje interesse hebt voor wat er om je heen gebeurd zonder het gelijk (subjectief) te bekritiseren.

Maar mocht er interesse zijn dan wil ik best na afloop mijn bevindingen hier delen met jullie.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

jrm

Daar heb je helemaal gelijk in!

Ervaar het en je weet het!


(voor jezelf dan!)

mountainbiker

Citaat van: Cadfael op maart 21, 2012, 09:18:10
Goed, mijn vraag was wie er dus wel ging...

Valt me wel een klein beetje tegen hoe bevooroordeeld er soms gedacht wordt.
Ieder natuurlijk recht op zijn eigen mening, maar om op voorhand nu al dingen te gaan roepen...

En we zijn toch allemaal audioliefhebbers hier? Ik had het idee dat dat betekende dat je wat opener was voor nieuwe dingen en eerder naar je oren luistert dan op papier je conclusies trekt. En dat je ook een beetje interesse hebt voor wat er om je heen gebeurd zonder het gelijk (subjectief) te bekritiseren.

Maar mocht er interesse zijn dan wil ik best na afloop mijn bevindingen hier delen met jullie.
Ben meer muziekliefhebber dan audio liefhebber godzijdank.Audio is voor mij slechts een middel om daar naar te luisteren uiteraard tegen aanvaardbare en te behappen kosten.Bovendien heb ik een bloedhekel aan gelikte marketingfilmpjes puke waarin figuren quasi wetenschappelijk clown1 acteren met een raar "Allo Allo" accent.Bij mij gaan dan meteen alle alarmbellen rinkelen.
Ook sta ik wel degelijk open voor nieuwe of niet gangbare zaken.Zo gebruik ik zelf sinds een kleine week mijn 2 identieke Denon pma 300v integrated versterkers als dubbel monoblock op 2 sets Mission 762 speakers ( is een topic over die ik binnenkort nog moet bijwerken met mijn bevindingen overigens).
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1