M&G Luisterdag bij STS-Digital 11 december

Gestart door cz79, november 30, 2011, 20:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

 :schater: :schater: :schater:

Gelukkig, de Marantz blijft pompom

en ja vrouwen zijn vaak verstandiger maar die hebben vaak weer het mankement dat ze niet zo gek zijn van mooie HiFi spulletjes  :angel:

jrm

Citaat van: cz79 op december 24, 2011, 11:39:55
:schater: :schater: :schater:

Gelukkig, de Marantz blijft pompom

en ja vrouwen zijn vaak verstandiger maar die hebben vaak weer het mankement dat ze niet zo gek zijn van mooie HiFi spulletjes  :angel:

:schater:

Als het er staat vinden ze het wel mooi, maar ze kopen liever kleding en schoenen en .................auw, sorry schat, auw...eh tot later....

cz79

Ja uiteindelijk is kleding inclusief schoenen upgrade gevoeliger dan HiFi  :yes: :yes: :yes: Dus wat zeuren ze dan als we om het half jaar nieuwe spullen 'nodig' hebben  :yes:

viceadmiraal61

Soms is het een lange weg die je als audiophil moet maken..mama wilde af van de Mordaunt short 901....
Ik bracht mee twee nieuwe Blumenhofers fun 13..mama vindt ze te groot(kleur en geluid is heel goed)..
ze mogen blijven.......alleen wil ze nu een nieuwe vloer,nieuwe gordijnen,alles geschilderd,nieuwe bank....
in de kleur die past bij de speakers.........kosten 8000,-.....maar de speakers mogen blijven en ze waren
gelukkig mooi in prijs.......je ziet..aan het waf gehalte is altijd een lange moammmmm aan te passen.


cz79

hahahaha OK dus dan ga ik ook gewoon de Genuin kopen en dan krijgt mamalou een nieuwe vloer en gordijnen, weet je wat koop ik een lekker luchtje voor haar erbij...mmmmm dit riekt naar omoperij en daar ben ik dol op, ik ga eens even kijken of dat wil lukken.....

WimPeu

Citaat van: viceadmiraal61 op december 31, 2011, 10:59:26
Soms is het een lange weg die je als audiophil moet maken..mama wilde af van de Mordaunt short 901....
Ik bracht mee twee nieuwe Blumenhofers fun 13..mama vindt ze te groot(kleur en geluid is heel goed)..
ze mogen blijven.......alleen wil ze nu een nieuwe vloer,nieuwe gordijnen,alles geschilderd,nieuwe bank....
in de kleur die past bij de speakers.........kosten 8000,-.....maar de speakers mogen blijven en ze waren
gelukkig mooi in prijs.......je ziet..aan het waf gehalte is altijd een lange moammmmm aan te passen.

Broer van
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

viceadmiraal61

Nee Wim hij is niet mijn broer..maar een achter neef van mijn zwager jongere broer..en daar een nicht van..
maar de kamer is wel erg mooi geworden..

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 11, 2012, 16:24:47
Nee Wim hij is niet mijn broer..maar een achter neef van mijn zwager jongere broer..en daar een nicht van..
maar de kamer is wel erg mooi geworden..


Wanneer is de house warming en waar houd je charmante vrouw van als kado voor in huis
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.