M&G Luisterdag bij STS-Digital 11 december

Gestart door cz79, november 30, 2011, 20:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 12, 2011, 11:13:03
Zou ik wel mee kunnen leven als ik zo'n set thuis zou hebben hoor...


okee eerlijk je hebt gelijk  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

De Cd speler was van Loit Passeri en is in de aanbeiding 24999 euro, prijs is indrukwekkender dan het geluid zullen we maar zeggen redface

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Jawel, maar de Marantz had een logeetje en die hebben we ook mogen beluisteren....Ik zeg lekker de Marantz houden want die klonk echt wel beter

lo

Oké, dacht al. Fritz was over zijn SA7 nog steeds te spreken stond in mijn geheugen. Op termijn zal hij toch nog wel een keer op iets anders overgaan denk ik.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op december 12, 2011, 12:43:34
Oké, dacht al. Fritz was over zijn SA7 nog steeds te spreken stond in mijn geheugen. Op termijn zal hij toch nog wel een keer op iets anders overgaan denk ik.

ik zeg doen 100% wel na de kerst denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

 :yes: :yes: :yes: Het was geen slechte speler, hoor (die uit Singapore) ik zou willlen dat ik deze thuis had staan, maar in vergelijking met de SA7 was de buizen CD speler toch een stuk wolliger en de bas was zompig waartegen de SA7 een stuk helderder was en een mooiere plaatsing en diepte had

jowa

Citaat van: John Wx op december 12, 2011, 11:07:24
nadeel bij Fritz is wel dat veel opnames die thuis perfect zijn daar toch wel af en toe minder of zelfs door de mand vallen  :cry:


daarom neem ik ook geen high end meer  :angel:

Heb juist mogen ervaren dat opnamens die bij meerdere forum genoten gewoon niet klinken, bij Fritz juist wel goed te pruimen waren, waaronder Caro Emerald. Daar was ik zeer positief over verrast.

JohnWx

Zat een display op dat Jules de Korte het nog kon lezen dat vond ik wel erg gaaf een semi IPAD als display  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: jowa op december 12, 2011, 13:07:33
Citaat van: John Wx op december 12, 2011, 11:07:24
nadeel bij Fritz is wel dat veel opnames die thuis perfect zijn daar toch wel af en toe minder of zelfs door de mand vallen  :cry:


daarom neem ik ook geen high end meer  :angel:

Heb juist mogen ervaren dat opnamens die bij meerdere forum genoten gewoon niet klinken, bij Fritz juist wel goed te pruimen waren, waaronder Caro Emerald. Daar was ik zeer positief over verrast.

Bij Withjes thuis is alles zo getuned om alles ook te laten horen tot 0,01% achter de komma nog zelfs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op december 12, 2011, 13:08:22
Zat een display op dat Jules de Korte het nog kon lezen dat vond ik wel erg gaaf een semi IPAD als display  :wink:
Lijkt me sterk, die heeft al een poosje een tuin op z,n buik. :gaap:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Kun je nagaan hoe groot dat display is... :gaap: :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Het was inderdaad redelijk tot zeer goed leesbaar, dat is wel iets waar veel andere (inclusief Marantz) wat van kunnen leren.

JohnWx

Citaat van: Paul op december 12, 2011, 16:29:18
Citaat van: John Wx op december 12, 2011, 13:08:22
Zat een display op dat Jules de Korte het nog kon lezen dat vond ik wel erg gaaf een semi IPAD als display  :wink:
Lijkt me sterk, die heeft al een poosje een tuin op z,n buik. :gaap:

Moet je nagaan hoe groot  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

Heren gisteren op een beurs in belgie de mk2 versie gehoord...kijk die klinkt een heel stuk wat zeg ik ...
heel veel beter...nu is hij gelijk aan de marantz...en heeft zelf nog meer analoog geluid...heel mooi..
ik was niet de enige met deze klacht.....over de eerste versie.bij deze gemeld.