Jonathan Jeremiah, Ruben Hein en het Metropole Orkest!

Gestart door i2Paq, september 16, 2011, 19:52:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

12 oktober gaan we er heen!

Citeer
Het belooft een prachtige avond te worden met het Metropole Orkest, Jonathan Jeremiah en Ruben Hein!

Jonathan's debuutalbum A Solitary Man is door vele critici positief ontvangen. Jonathan wordt zelfs gezien als de nieuwe Burt Bacharach.
Ruben was te zien op North Sea Jazz Festival en zijn debuutalbum Loose Fit is met luid gejuich ontvangen door media en de Nederlandse podia.

http://www.metropoleorkest.nl/mco_page/concertdetail/143018

Vandaag een voorproefje bij Radio538, ik hoop van harte dat ze er een CD van uitbrengen, muziek zoals muziek hoort te zijn: met een echt orkest!


Zelf luisteren
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Janver

Ik ook!

Zit in het 'Balkon Midden', rij 2, stoel 1 & 3.

Heb er erg veel zin in!!!
Hier kan uw reclame staan!

jowa

Lekkere chill muziek, komt vaak langs op Arrow Jazz FM.

Net CD'tje besteld via play.com voor €9,00.
Moet daar niet zo vaak naar toe gaan, gaat me echt geld kosten......   HLP











maar dan wel aan muziek  hello

i2Paq

Citaat van: Janver op september 16, 2011, 22:19:17
Ik ook!

Zit in het 'Balkon Midden', rij 2, stoel 1 & 3.

Heb er erg veel zin in!!!

Forummeet!

Balkon Midden, Rij 2, Plaats 15 & 17  pompom
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

jowa

#5
Live op het North Sea Jazz Festival:


http://www.youtube.com/watch?v=DdtWLA-HFUU

Janver

Citaat van: i2Paq op september 16, 2011, 22:28:30

Forummeet!

Balkon Midden, Rij 2, Plaats 15 & 17  pompom

HB  pompom

Forummeet, de mensen achter de digitale letters...
Hier kan uw reclame staan!

Cornelis1921

#7
 :yes:  byebye
Echte "feel good"-muziek; veel plezier toegewenst!
Groetjes,Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

jrm

Dat wil ik graag geloven, was afgelopen zat. bij het Metropole orkest met Alain Clark, maar wat speelt dat orkest lekker (= erg goed!).

Lekker sound a la de seventies (Salsoul Orchestra, Isaac Hayes-shaft achtige sound) hmmm :yes:

Janver

Het orkest was super met ook goede solisten(trompetist en sax).

Ruben Hein was goed! Minder goed in balans qua geluid en samenspel!

Maar Jonathan Jeremiah was geweldig en zelfs het metropool orkest werd nog veel beter. Die man heeft echt een stem en soul!!!

Heb vaak kippenvel gehad!

Gr.

Jan

Hier kan uw reclame staan!