Dynaudio DM 3/7

Gestart door Marantz 81, augustus 01, 2011, 21:51:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Kwam deze tegen op de site van Dynaudio nieuwe zuil de DM 3/7 heb hem nog niet eerder gezien wel de monitoren en center speakers uit de DM Serie

voor ongv 1500 euro per paar en hele goede reviews  :yes:


http://www.dynaudio.com/relaunch1/home_loudspeaker_systems/dm/dm_37.php


http://www.dynaudio.com/relaunch1/index2.php

Misschien wel interresant voor degene waarvoor bijvoorbeeld de Focus 220 II ( inmiddels alweer de Focus 260 ) niet te betalen is

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

 :schater: ben alleen maar aan het snuffelen  :wink:

lo

Ohwwww.......... gelukkig. Deze zijn trouwens wel een paar nivo's minder dan wat je nu hebt maar dat weet je.
Ik heb volgens mij de kleinere broers gehoord op de AV-NU beurs vorig jaar, heb daar die foto's van het inwendige van de contours s1.4 gemaakt. Werden volgens mij aangestuurd door chord, kon me toen geen kippenvel geven. :no: Maar kan ook aan de versterkert gelegen hebben.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

ik vast bellen met de instanties
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Niet nodig, alles onder controle  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Arjan moet van de week nog maar eens bij mij naar mijn "1-2-3setje" komen luisteren om de referentie te zetten  :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

heb ook geen intentie voor andere speakers  :no: zou ook niet weten welke

ja deze KLIK maar die zijn veeeeeeeeeeeels te duur

de Contour S1.4 vindt ik ook wel erg mooi ,maar dan ga ik er denk  :roll: niet zoveel op vooruit de woofer en tweeter/scheidings filter zitten al in mijn 52SE  byebye