Dynaudio DM 3/7

Gestart door Marantz 81, augustus 01, 2011, 21:51:04

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Kwam deze tegen op de site van Dynaudio nieuwe zuil de DM 3/7 heb hem nog niet eerder gezien wel de monitoren en center speakers uit de DM Serie

voor ongv 1500 euro per paar en hele goede reviews  :yes:

http://www.dynaudio.com/relaunch1/home_loudspeaker_systems/dm/dm_37.php

http://www.dynaudio.com/relaunch1/index2.php

Misschien wel interresant voor degene waarvoor bijvoorbeeld de Focus 220 II ( inmiddels alweer de Focus 260 ) niet te betalen is

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

:schater: ben alleen maar aan het snuffelen  :wink:

lo

Ohwwww.......... gelukkig. Deze zijn trouwens wel een paar nivo's minder dan wat je nu hebt maar dat weet je.
Ik heb volgens mij de kleinere broers gehoord op de AV-NU beurs vorig jaar, heb daar die foto's van het inwendige van de contours s1.4 gemaakt. Werden volgens mij aangestuurd door chord, kon me toen geen kippenvel geven. :no: Maar kan ook aan de versterkert gelegen hebben.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

ik vast bellen met de instanties
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

lo

Niet nodig, alles onder controle  :yes:

lo

Arjan moet van de week nog maar eens bij mij naar mijn "1-2-3setje" komen luisteren om de referentie te zetten  :schater: :schater:

Marantz 81

heb ook geen intentie voor andere speakers  :no: zou ook niet weten welke

ja deze KLIK maar die zijn veeeeeeeeeeeels te duur

de Contour S1.4 vindt ik ook wel erg mooi ,maar dan ga ik er denk  :roll: niet zoveel op vooruit de woofer en tweeter/scheidings filter zitten al in mijn 52SE  byebye