Goede flatscreen van minimaal 46 inch

Gestart door Mexicaanse Hond, januari 02, 2010, 16:57:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

De kogel is door de kerk. Na lang wikken en wegen zijn we voor een panasonic tx-p42S10 gegaan. Prima om op te gamen voor mijn zoon en goed te betalen. Mijn zoon wilde liever een iets kleinere nu kopen dan doorsparen voor een grotere ("dan zetten we de bank er toch een stukje dichterbij, pa.")
Plasmaschermen zijn nu voor een redelijke prijs te koop zeker als je ze met LED-televisies gaat vergelijken. En dat beetje meer stroom zal ons de kop niet kosten.
Woensdag wordt 'ie bezorgd, dus nog even geduld uitoefenen...


 

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep

Heb bewust niet voor plasma gekozen omdat er een glazen spiegelplaat voor zit. Was voor mijn 47" Philips LCD zo'n 1800 euro kwijt. Maar dat is hij wel waard.

Mexicaanse Hond

#33
Bedankt Rob, ben benieuwd hoe die straks op zolder is. Van spiegelingen zullen we daar weinig last hebben.
 
Hoewel...
  :-o

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 01, 2010, 18:06:06
Bedankt Rob, ben benieuwd hoe die straks op zolder is. Van spiegelingen zullen we daar weinig last hebben.
 
Hoewel...
  :-o


oi


ik zie deze foto nu pas , maar dit is dezelfde als de ouders van mijn vriendin hebben.


vind dit een hele nette tv  :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Citaat van: mars op februari 03, 2010, 09:19:47

oi


ik zie deze foto nu pas , maar dit is dezelfde als de ouders van mijn vriendin hebben.


vind dit een hele nette tv  :yes:

En nu in de aanbieding bij S&F
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Mexicaanse Hond

#37
Hij is er.  pompom Mooi beeld en, met een oude bril van mijn vrouw op, ook scherp.  :roll:
42 inch is ook genoeg voor de afstand die we eraf zitten.  :yes:

jowa

Gefeliciteerd met de mooie aankoop, zo'n flatscreen blijft echt fantastisch  pompom

lo

Volgens mij hebben we gisteren naar ongeveer dezelfde plasma gekeken.
Erg mooi beeldje.
veel plezier ervan pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun