Stereo speakers tesamen met surround (5.1) set gebruiken op SR7005 rec.

Gestart door MartijnValkier, november 16, 2011, 13:28:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

still life

#30
Citaat van: marvBezoekers kunnen dat niet aanpassen natuurlijk. Je account kan je zelf in je profiel verwijderen. Jammer dat je je berichten verwijderd, helpt zo moeilijk.....


:yes:

spijtig verloop van zaken hier..  nopompom

nogal overhaaste/onvolwassen reactie ook..  :angel:

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

pameijer

 byebye  byebye Martijn Valkier!
Hopelijk heb je waardevolle tips gehad hier. Veel plezier met je nieuwe speakers!  :angel:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maurice

Zojuist in het moderatielogboek gekeken (alle moderatie acties worden automagisch door de forumsoftware gelogd), maar heb geen aanwijzingen gevonden dat een moderator de posting aangepast heeft. Helaas heeft Martijn geen melding gemaakt wat er daadwerkelijk veranderd was, dat maakt het voor mij onmogelijk om te onderzoeken wat er aan de hand is/was.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: MartijnValkier op november 25, 2011, 21:25:51
..
Wat een kleuters lopen er hier rond op dit forum, ik zag net dat mijn openings post door iemand is aangepast. Kinderachtig gedrag, niet het gedrag dat je zou verwachten van bezoekers/moderators hier.

Eens maar nooit weer. Met als laatste het verzoek aan de moderator mijn account te verwijderen.
Ik hou deze optie nog even open, tot ik meer informatie heb gevonden. Ik kan je in elk geval melden dat bezoekers geen rechten hebben om postings aan te passen, behalve de topic starter zelf en de moderators. Van de laatste heb ik geen aanwijzingen in het logboek gevonden.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik heb geen aanwijzingen dat er iets aangepast is en de betreffende persoon reageert niet op mijn verzoek om meer informatie om dit daadwerkelijk uit te kunnen zoeken.
Daarom ook maar een slotje op dit onderwerp.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude