De set van Joboreas

Gestart door Joboreas, oktober 18, 2015, 12:49:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WilliamB

Gelukt, mooie foto  hello

Je bent geïnteresseerd in ATMOS. Wil je speciale ATMOS luidsprekers, of ga je extra luidsprekers in het plafond monteren ?
Ik ben benieuwd  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Joboreas

Dank julli wel voor de foto. Je vroeg of ik de luidsprekers in het plafon ging monteren dat weet ik nog niet ik heb er met de winkelier over gehad en hij zij ook dat bmw ook luidsprekers had die ik als ik heb goed begrepen had kon combineren met mijn vm1 en dat waren de bmw m1 die zou ik volgens hun ook heel goed zijn voor dolby admos er zit een kogel gericht aan  zodat die zo gedraaid konden worden zodat ze ook recht naar beneden konden worden gericht en de prijs viel reuze mee.maar zoals gezet ga ik toch heel goed luisteren en neem er alle tijd voor.toch ook graag advies van julli hier over omdat ik vaker lees op julli site dat julli advies geven alvast bedankt.zoals julli konden zien is het een gewone set daarom wil ik ook als enige de av receiver vervangen namelijk ook om muziek te kunnen streamen en wat voor mij nog altijd het belangrijkste is is dat het geluid zo wel met muziek als met films op blu ray goed moeten klinken ook heb ik met marantz goed ervaringen en geen problemen gehad ik weet het kan altijd beter maar ook ik moet Letten op de kleintjes maar geniet er nog iedere keer van.de bedoeling is dat ik ga luisteren bij poulisen audio en video center in Roermond  heb er deze set ook gekocht zodoende en het moet ook voor mij niet te ingewikkeld zijn.mag jo boreas.

Joboreas

nu nog een

Joboreas

zo ik heb er nog een foto bijgezet zoals het totaal er uit ziet muschien is de foto iets te klein maar ik neem aan dat julli hem wel groter krijgen. mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag van u.groetjes jo boreas.

Joboreas

foto

Paul

Citaat van: Joboreas op oktober 19, 2015, 15:40:35
zo ik heb er nog een foto bijgezet zoals het totaal er uit ziet muschien is de foto iets te klein maar ik neem aan dat julli hem wel groter krijgen. mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag van u.groetjes jo boreas.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Joboreas

Hoi ik heb besloten een nieuwe tv gaan aan te schaffen het wordt een samsung zodra ik hem hem zal ik de foto's op de site zetten groetjes jo.

WilliamB

Citaat van: Joboreas op november 02, 2015, 13:56:08
Hoi ik heb besloten een nieuwe tv gaan aan te schaffen het wordt een samsung zodra ik hem hem zal ik de foto's op de site zetten groetjes jo.
Ik ben benieuwd  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3