Het is weer gebeurt

Gestart door jwx, oktober 09, 2007, 10:03:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Na een tijd niks aan mijn set te hebben veranderd (SONY ES str-gx 80 es t-an 55es cdp-x339es ALR Jordan take 5)



Nu wederom een oude bekende van me een wolf in schaapskleren de SONY SCENARIO S-7 ES (ik denk al 3 x keer gehad) met T+A Criterion TMR 60 een mooie transmissielijn.

En het klinkt zo lekker.....vertrouwd









sorry heb nog steeds geen marantz maar wel in mijn hart en in mijn forum logo    :wav:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mahansz

hulde voor de titel van dit topic  :lol: :lol:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

het kan wel eens een druk draadje worden  :-D

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Marco op oktober 09, 2007, 18:19:49
het kan wel eens een druk draadje worden  :-D


Dat denk ik ook, maar sticky maken?  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

hahaha is dat wat?

mijn maatje 'guido' heeft dezelfde set nog in de schuur staan , en we hebben hem maar niet aangesloten ,met de gedachte van mwoaaaaaaah is toch niks .  maar jij jwx zegt dat het toch een goede set is  HB  oke gaan we toch maar eens luisteren

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun