zelfbouw monoblokken met Hypex NC 400 modules

Gestart door frboe, oktober 15, 2013, 19:01:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thanatos

Van wat ik gehoord heb van de Hypex modules is het allemaal meer dan prima in orde.

Heb meerdere klasse D gehoord en zodra er wat extra geld over is gaan we hier ook aan de zelfbouw 

bas focal marantz

Citaat van: frboe op oktober 24, 2013, 13:40:18
en ik wil eigenlijk eens weten hoe muziekaal ze klinken, want dat vind ik de eerste vereiste , en ja muzikaliteit is idd zeer objectief
Wat ik zelf gehoord heb en hoor van andere kan ik niet voorstellen dat iemand ze echt niets vindt , veelal lovende reacties .

frboe

die modules worden hoe langer hoe intersanter, ik blijf wel twijfelen aangezien tubeamps ook heel goed scoren met electrostaten, ik ga het zeker eens grondig uitzoeken, want het blijft een smak geld
Marantz PM16

bas focal marantz

Citaat van: frboe op oktober 25, 2013, 16:35:23
ik blijf wel twijfelen aangezien tubeamps ook heel goed scoren met electrostaten,
Maar die hebben wel weinig vermogen , en is de impedantie van een electostaat wel mooi linear genoeg voor een buizen versterker .

Maar hypex modules kan je ook aan sturen met een buizen voorversterker .

frboe

Citaat van: bas focal marantz op oktober 27, 2013, 02:17:57
Maar die hebben wel weinig vermogen , en is de impedantie van een electostaat wel mooi linear genoeg voor een buizen versterker .

Maar hypex modules kan je ook aan sturen met een buizen voorversterker .

Dat laatste is meer dan verleidelijk, maar drijft de prijs weer wat de hoogte in, maar is idd mss het beste van de twee werelden
Marantz PM16