Advies versterker!?!? Door de Marantz het bos niet meer zien.

Gestart door Godewinus, oktober 17, 2013, 14:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: umer147 op oktober 23, 2013, 08:24:00
Bedankt voor de tip. Ik woon in Schiedam dus dit is voor mij ongeveer 2 uur rijden. Iets teveel van het goede, maar als ik in de buurt ben zal ik zeker langs gaan. En met die koffie en peukje erbij komt wel goed zo doe ik het zelf namelijk ook graag.

Mis ik iets Umer147 ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrdejong

Ik heb een pm8003 en, nadat deze schandalig was afgeprijst, een pm6004 gekocht voor de slaapkamer  redface. Ik vind beide mooie versterkers, maar het hangt wel af van de speakers die je er op aansluit. In de woonkamer heb ik Monitor Audio RX6 speakers staan en daarvoor vind ik de pm6003 wat te licht. Ik mis wat in het geluid en de bas wordt wat wollig. Je kunt bij min of meer gelijk geluidsniveau het verschil zelfs zien: waar de conussen bij de pm8003 slechts trillen (voorzichtig te voelen met een vingertop) staan ze bij de pm6004 echt te bewegen.

Just my 0.02 Euro  byebye
Where the hell was Biggles when you needed him last saturday?

retriever

Heb zelf een pm7004 en vind dit een zeer goede versterker voor zijn geld.  Hier kan je eventueel ook een actieve sub op aansluiten, moest je hier later zin voor krijgen. Veel succes met je zoektocht   hello
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.