De Denon App communiceert nog steeds niet met de Denon AVR X2000. Ik vraag me af of de app via een specifieke poort toegang krijgt tot de Denon. Zo ja, welke zou dat dan moeten zijn. De netwerk diagnostics geeft alleen foutmeldingen. Vanuit de receiver kan ik wel gewoon communiceren met de afstandsbediening met het netwerk en de NAS communiceren. Het is alleen de app die niet werkt
Alles zit in hetzelfde netwerk. Derouter laat alle aangesloten apparaten zien. De Denon is zichtbaar, de tablet ook en de smartphone ook. Ze hebben allemaal een IP adres in het netwerk 192.168.2.... De router is er één van KPN (alles in één netwerk). Met mijn leverancier ben ik al twee weken aan het mailen, maar het heeft er alle schijn van zij niet weten wat het probleem is zodat ook zij mij niet kunnen helpen.
Via dit forum kreeg ik tot nu toe geen enkele reactie. Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in de support en het jammer dat er geen enkele respons komt. Ik hoop dat dit lijntje, tussen de rest, genoeg opvalt om een waardevolle reactie op te roepen.
Alvast bedankt en een groet Cees