Hallo allemaal,
Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Marantz SR6007. Dit in combinatie met 4 Scandyna Smallpods, ondersteund door een Quake van REL. De front-speakers staan direct naast de TV (Samsung). Ik heb in zo'n opstelling mijn twijfels over de toegevoegde waarde van een center. Ik luister voornamelijk muziek. Hiervoor gebruik ik een server aangestuurd met de Squeezebox Classic. De Classic is via de digitale uitgang aangesloten op de SR6007.
Nu wil ik uit alle 4 de speakers hetzelfde geluid. Hiervoor heb ik de speakers naast de TV aangesloten op de SpeakerA uitgang (hierop komt ook de neutrik-aansluiting van de REL). De andere set wilde ik aansluiten op SpeakerB. Het is mij niet gelukt om A en B tegelijkertijd spelend te krijgen; Ook niet als ik voor de analoge uitgang op de Classic kies. Experimenten met ZONE2 zijn gestrand. Zodra ik ZONE2 activeer, werkt de afstandsbediening niet meer. Met de handleiding kom ik niet veel verder. Kan iemand mij op het goede spoor zetten om een en ander werkend te krijgen.
Vast dank voor jullie moeite!
Snowy White