Officiële Anti-Mode Forum

Gestart door Perfect_audio, oktober 16, 2012, 22:11:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Perfect_audio

Het moest er van komen, een forum voor Anti-Mode. Met de komst van de Anti-Mode 2.0 DC is ondersteuning gewenst en dat kan het beste op een centrale plek.
Het forum wordt gehost bij "de buren", zoals het hier vaak wordt genoemd.
Wil je een bijdrage leveren, bezoek dan het Anti-Mode forum.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Maurice

Even linkje werkend gemaakt in je bericht!
Moeten trouwens nog steeds een middag organiseren om de anti-mode aan de tand te voelen. Zaten er maar wat meer weekenden in een jaar  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Audiotic

Wat is anti-mode?

(Te lui het op te zoeken)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

jrm


Perfect_audio

Citaat van: Maurice op oktober 16, 2012, 22:13:56
Even linkje werkend gemaakt in je bericht!
Moeten trouwens nog steeds een middag organiseren om de anti-mode aan de tand te voelen. Zaten er maar wat meer weekenden in een jaar  nopompom

Bedankt voor het linkje. Ik kon er niet achter komen wat ik fout deed. Maar dat ligt vast aan mij.

Ja, een middagje testen met een groepje, ik ben er klaar voor.
Ik krijg inmiddels mooie feedbacks, komen binnenkort op het forum.
Maar zelf ervaren, dat is het mooiste.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Perfect_audio

Citaat van: Audiotic op oktober 16, 2012, 22:14:24
Wat is anti-mode?

(Te lui het op te zoeken)

Een prachtige, om niet te zeggen een onmisbare, aanvulling op je set.
Past perfect tussen je voor- en eindversterker, en zorgt er voor dat de nadelige staande golven ('modes') in je kamer verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Resultaat: een prachtige mooie bas over het hele (bas)spectrum dat je luidspreker aan kan.

(niet te lui om het uit te leggen)
ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Audiotic

Geweldige review hiervan in de laatste TAS. Er zit een dealer vlakbij (Kampen), ga maar eens kijken denk ik. Past nog nèt in de kast...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek