Philips CD104

Gestart door PM95, juli 12, 2007, 15:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik heb er een op visite en brengt de goede oude tijden weer naar boven  8-),een bouw waar de hedendaagse spelers zich op stuk bijten en de klank is zeker niet verkeerd!!
De CDM1 loopwerk laat zich kennen door een zeer degelijke indruk achter te laten,hij leest retesnel en skipt als een nieuwe,en dat te bedenken dat de speler al 22jr oud is.
Mijn advies aan alle mensen die overwegen een nieuwe yoekieboekie made and designed in china cd speler aan te schaffen om eens zon oude speler aan de tand te voelen,ow ja de speler is ook onder de naam Marantz geleverd,en dan wel de CD34  pompom

Plaatjes volgen!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Ja ja, we kennen die spelertjes nog wel.

Kleine tankjes en doen geen bal onder voor de hedendaagse ''high-end'' spelers kwa klank.

Ik speel nu gemakshalve met een oude Denon DCD 1500 vanwege de variabele output.
Prima spelertje.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Ik heb al spijt dat ik zoveel uitgegeven heb aan cd spelers nopompom

Weet je wat de 104 nu kost?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lionb

ja een knaak het is een echte tank echt knap werk hoe zo cd speler gebouwd is :wav:

TurboMarco

designed by engineers, not accountants.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

ll0ll

Tof! Waar blijven die pics?!
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Echt leuk stukje nostalgie....mocht je hem kwijt willen ? :-D hello
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Hij is helaas niet van mij  nopompom,ik mag hem even lenen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

#11
Citaat van: Marco op juli 12, 2007, 22:54:28
Hij is helaas niet van mij  nopompom,ik mag hem even lenen.

Heb op MP gekeken vragen ze gewoon minstens 75 eurries voor.
Heb jij een idee wat de nieuw prijs is geweest ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Geen idee wat deze nieuw gekost heeft  :?

75 euro voor een mint condition CD104 lijkt mij wel een redelijke prijs,maar dan mag er ook geen spatje op zitten!!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Jan

De CD104 is van 1984 en had een brutoprijs van 1425 gulden.