phillips Fr 910

Gestart door mountainbiker, juli 13, 2012, 12:10:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mountainbiker

Hoi allemaal,

De stereoreciever van mijn ma is aan het kraken geslagen over 1 kanaal en wil graag alle elco's maar eens vervangen.Hiervoor heb ik een schema nodig.Heb al gekeken op internet maar kan nergens iets vinden.Iemand van jullie suggesties of  het schema in bezit?
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juli 13, 2012, 12:10:33
Hoi allemaal,

De stereoreciever van mijn ma is aan het kraken geslagen over 1 kanaal en wil graag alle elco's maar eens vervangen.Hiervoor heb ik een schema nodig.Heb al gekeken op internet maar kan nergens iets vinden.Iemand van jullie suggesties of  het schema in bezit?

misschien heel stom maar staat dat niet op de elco ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: John Wx op juli 13, 2012, 12:25:22
misschien heel stom maar staat dat niet op de elco ?
John, je weet toch als een elco is "verlopen" de opdruk naast de elco staat.   :-D :schater:      clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op juli 13, 2012, 12:42:32
John, je weet toch als een elco is "verlopen" de opdruk naast de elco staat.   :-D :schater:      clown1

en bedankt om me dag weer op te fleuren  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Citaat van: John Wx op juli 13, 2012, 12:25:22
misschien heel stom maar staat dat niet op de elco ?
Ja tuurlijk staat dat op de elco maar om de kap los te schroeven en de waarde van elke individuele elco op te schrijven inclusief de locatie is een erg vervelend klusje.(heb het ooit 1 keer gedaan).Bovendien heb ik een lay out van de print nodig om de positie van de elco's te bepalen aan de achterkant van de print anders ben je steeds bezig om het apparaat om te draaien om de exakte positie te bepalen.Ook ooit 1 keer gedaan maar nooit weer.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juli 13, 2012, 13:16:03
Ja tuurlijk staat dat op de elco maar om de kap los te schroeven en de waarde van elke individuele elco op te schrijven inclusief de locatie is een erg vervelend klusje.(heb het ooit 1 keer gedaan).Bovendien heb ik een lay out van de print nodig om de positie van de elco's te bepalen aan de achterkant van de print anders ben je steeds bezig om het apparaat om te draaien om de exakte positie te bepalen.Ook ooit 1 keer gedaan maar nooit weer.

Hoeveel zitten er in ongeveer, zo te merken aan je ervaring meer als 4  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Citaat van: John Wx op juli 13, 2012, 13:19:55
Hoeveel zitten er in ongeveer, zo te merken aan je ervaring meer als 4  :wink:
Heb de reciever nog niet open gehad maar ik vermoed dat er behoorlijk wat elco's inzitten.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Maus

Ik vind van niet ;)



Maar kraken, is dat niet een ander probleem zoals een speakerrelais?