pure soundsystem

Gestart door erik1950, mei 19, 2012, 19:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Als je dan ziet hoeveel een B&W 683 kost  juist het dubbele , maar denk niet dat die dubbel zo goed zijn

Marvin


erik1950

#32
betwijfel ik toch, ze zullen wel beter zijn  maar om het dubbele beter te zijn die betaal je 1300 euro het paar  :no:

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 22, 2012, 07:45:58
betwijfel ik toch, ze zullen wel beter zijn  maar om het dubbele beter te zijn die betaal je 1300 euro het paar  :no:

maar dat is met alles dus je geeft zelf al aan dat ze minder zijn dan de B&W's


alles heeft zijn prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

Maar ik heb die  niet beluisterd he , die dali's wel dus kan ook niet oordelen en er zijn twee dingen  als je ze alletwee beluisterd  en je vind bv die b&w 's beter  dan moet je nog bereid zijn om 600 euro meer te betalen he alles afwegen

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 22, 2012, 12:10:42
Maar ik heb die  niet beluisterd he , die dali's wel dus kan ook niet oordelen en er zijn twee dingen  als je ze alletwee beluisterd  en je vind bv die b&w 's beter  dan moet je nog bereid zijn om 600 euro meer te betalen he alles afwegen

dat zeg ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject