Versterker

Gestart door erik1950, maart 25, 2012, 13:53:39

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 04, 2012, 19:23:59
dat denk ik  ook , en heb ze nog goedkoop  gekocht ook 85euro per stuk nieuw

Dat is niet nadenken maar inladen en wegwezen zu hause
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

die man had er waarschijnlijk meer staan want hij  hoeveel moet je  er hebben  en ze zaten  allebei origineel verpakt in de doos, je wil ook niet weten hoe ze daar aan komen

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 04, 2012, 20:25:28
die man had er waarschijnlijk meer staan want hij  hoeveel moet je  er hebben  en ze zaten  allebei origineel verpakt in de doos, je wil ook niet weten hoe ze daar aan komen

eigenlijk wil ik het wel weten  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Heeft ie er nog meer?

TurboMarco

Geen geld voor die speakers  8-)
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

erik1950

Hij woont wel in belgie tegen de franse grens

Ik had nog een vraagje over de pm50 , voor phono heb je twee instellingen  MC en MM ik denk dat te maken heeft met het type sel op je phono , maar hoe weet je  welke sel je hebt want bij mij staat dat daar niet op is een ortofon om 5, je hebt ook nog de MC 1 TURBO , dan zou ik hem moeten op mc zetten denk ik

Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 05, 2012, 09:13:22
Hij woont wel in belgie tegen de franse grens

Ik had nog een vraagje over de pm50 , voor phono heb je twee instellingen  MC en MM ik denk dat te maken heeft met het type sel op je phono , maar hoe weet je  welke sel je hebt want bij mij staat dat daar niet op is een ortofon om 5, je hebt ook nog de MC 1 TURBO , dan zou ik hem moeten op mc zetten denk ik

Uploaded with ImageShack.us

OM-5 = mm

je kan het zien vaak als het een vervangbaar element is 95% MM