Verven of spuiten van speakers

Gestart door pameijer, januari 06, 2012, 15:01:32

Vorige topic - Volgende topic

pameijer

Ik ben voornemens om een mooie centerspeaker aan te schaffen. Om die echter visueel te laten matchen met mijn andere speakers moet 'ie een verfje krijgen.

Mijn huidige speakers zijn cherry/kersen:

De nieuw aan te schaffen center is maple:

Indien van maple naar cherry ondoenlijk is, kan de center ook wel zwart worden gespoten, liefst glanzend; dan past hij in ieder geval bij mijn TV en decoder. Het is allemaal real wood veneer. Is dit überhaupt mogelijk? Weet iemand een adresje in Noord Nederland waar ik dat betrouwbaar kan laten doen zonder dat de drivers worden meegespoten?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Zweef

Vrijwel elke meubelmaker voor projecten kan dat. Gaat wel wat kosten.
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

i2Paq

Even zoeken naar een Meubelspuiterij bij je in de buurt.

Ik had 4x Hepta Street en die moesten geplamuurd en gespoten worden.
De spuiter zei dat als hij "2 weken de tijd kreeg" hij het voor 250,- deed.
Ik heb ze wel in Mat laten spuiten, vond ik mooier.

Ik kon wel wachten, had namelijk ook prijsopgave van 1000,-

Let wel: Glanzend spuiten kost meer wegens strakker plamuren en schuren + spuiten = veel tijd.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Ik zit er zelf ook aan te denken, en ik kan ook wel de untis er zelf uit halen alleen moet het dan nog geschuurd worden, er is nu een fineerlaag aanwezig.
Satin black lijkt me wel een mooie kleur.

@JohnWX wat kost opnieuw laten fineren?

pameijer

Citaat van: i2Paq op januari 06, 2012, 20:07:02
Even zoeken naar een Meubelspuiterij bij je in de buurt.

Ik had 4x Hepta Street en die moesten geplamuurd en gespoten worden.
De spuiter zei dat als hij "2 weken de tijd kreeg" hij het voor 250,- deed.
Ik heb ze wel in Mat laten spuiten, vond ik mooier.

Ik kon wel wachten, had namelijk ook prijsopgave van 1000,-

Let wel: Glanzend spuiten kost meer wegens strakker plamuren en schuren + spuiten = veel tijd.

En heb je dan zelf de drivers e.d. verwijderd van de kast? Ben daar zelf wat huiverig voor om te gaan doen iets te veel geld die speaker!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15