Citaat van: QuattroNL op december 04, 2011, 19:53:38
Citaat van: tom1957 op december 04, 2011, 15:06:16ik heb een sr 8100 die heb ik via hifi.nl gekocht,,
alleen ik heb er nog niet veel aangehad,,
hij staat al weken in Elst en om een lang verhaal kort te maken is de conclusie dat hij nat is geweest ,,
en dat wist de verkoper van dit apparaat, hij was het alleen vergeten dat tegen mij te vertellen,,
Als je er heil in ziet kan je dat natuurlijk verhalen op de verkoper. Als particulier koper ben je ook beschermd.
Als verkoper iets niet meldt bij aankoop wat hij wel heeft geweten (en jij hebt gevraagd of er bijzonderheden oid waren) dan is hij verplicht het apparaat terug te nemen en jou je geld terug te geven.
De praktijk is helaas wel eens anders dus je moet er zin in hebben...
hoi,,
ik heb hem meteen gemaild dat de receiver regelmatig in de beveiliging schoot,,
totdat hij op een middag met een knal eindigde,,
ik heb de verkoper meteen dit gemaild,,zijn reactie was dat hij de versterker werkend had verkocht,,
hij is toen nagekeken door iemand die bij Marantz Duitsland werkt,,
die constateerde dat de eindtrap van rechts achter uitgefikt was,,
die heeft hij gerepareerd en hij werkte weer,,
maar ik kreeg hem niet goed afgesteld totdat weer het rechtsachter kanaal veel zachter klonk als de rest,,
weer terug naar die man,,die heeft zich geconsentreert op de eidversterkers en alles daar vervangen
maar niks hielp,, hij stelde toen voor om hem aan te bieden bij het servicecenter Elst
nadat zij daar 4 weken hebben gezocht hebben ze hem vorige week compleet uitelkaar gehaald en toen kwamen ze er achter dat hij nat was geweest,,
de verkoper reageerd nergens op,, het ergste vind ik dat hij ook bij een Marantz dealer werkt,,
maar goed ik ga igg verhaal halen als ik weet hoe en wat,,
ik zit te denken aan een bezoekje aan de winkel waar hij werkt,,
mvrgr Tom