HaerdenC Vintage sets en wat uitleg ter voorstellen

Gestart door HaerdenC, juni 30, 2014, 22:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HaerdenC

En ze werken nog netjes ook :) over het merk is heel weinig te vinden ... over de speakers nog minder. Geen idee hoe jullie beoordelen of speakers goed zijn/klinken of niet maar heb zelf de indruk dat deze nog wel flink ok zijn.

bas focal marantz

Citaat van: HaerdenC op november 05, 2014, 13:16:36
En ze werken nog netjes ook :) over het merk is heel weinig te vinden ... over de speakers nog minder. Geen idee hoe jullie beoordelen of speakers goed zijn/klinken of niet maar heb zelf de indruk dat deze nog wel flink ok zijn.
Alles is relatief.
Jij bent nu te vrede tot je ooit betere speakers bij iemand of in de winkel hoort.  :yes:

Dan hoor je ineens de beperkingen van je eigen speakers en daarmee leg je de lat hoger en zijn jouw speakers ineens niet zo goed meer als je eigenlijk dacht.

Beperkingen zijn dat je dingen hoort die je voorheen niet hoorde op je eigen speakers.
Of dat je huidige speaker bepaalde frequenties te zacht of te luid weergeeft.

Maar zolang je dat niet weet mis je niets en kan je uiterst te vrede zijn met je speakers.

Ik had vroeger Jamo ''boemboxen'' klonk erg goed, totdat ik bij speakerland in Oss echte luidsprekers hoorde daarna waren die jamo's niet meer om aan te horen, het hele midden gebied miste ik.

Zo ging het bij mij en de meeste denk ik.


Dat kan ook heel ziekelijk worden.