Yes, ze zijn er!!!
Ze staan nu 4 uur te draaien. Even een paar digitale aanpassingen(Audyssey) en zo. een paar keer verplaatsen. Nu toch erg goed geluid.
Nu even één vraag: hoe krijg ik de protection van de tweeters af. Die kunnen volgens mij nog een beetje mooier worden. De hi-hats klinken nog een beetje bedompt.
Daarnaast, MOET ik binnenkort een center aanschaffen EN surrounds, dit is gewoon geweldig.
Ik moet waarschijnlijk mijn MP3 collectie(o.a. gekocht iTunes,maar ook 320 Kbs ingekocht) toch maar origineel kopen op Cd en eventueel ook maar een echte Cd-speler want het verschil hoor ik. Ook het verschil tussen vanochtend zelf geripte 320 Kbs MP3 en dezelfde cd zijn duidelijk te horen, niet alleen door mij, maar ook door mijn vriendin.
Een vraag voor Synology eigenaren:
Trouwens nog maar wel een vraag voor NAS Synology eigenaren. Hoe is bij jullie de omzetting van FLAC naar de mediaplayer(gedaan door Synology), merken jullie een verbetering in kwaliteit bij het streamen?
P.S. de buren
zijn nog niet voorbij geweest om te klagen, ook niet bij harde muziek! Misschien bevalt het hen ook wel.
Gruss,
Jan