monitor/boekenplank speakers??

Gestart door henk65, november 17, 2009, 20:20:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

ik zou eens kijken naar een REL T3/T2  Subje

subwoofer moet je gewoon goed afstellen en hij moet ook in verhouding staan tot de speakers die je hebt staan  :wink: en niet teveel geluidsdruk hebben ,ligt aan de grote van de kamer

xander32

#46
Citaat van: Marantz 81 op december 06, 2009, 16:01:32
ik zou eens kijken naar een REL T3/T2  Subje

subwoofer moet je gewoon goed afstellen en hij moet ook in verhouding staan tot de speakers die je hebt staan  :wink: en niet teveel geluidsdruk hebben ,ligt aan de grote van de kamer
Goed voorstel - en probeer Rob aka Stadium III dan zover te krijgen dat hij de sub komt afstellen :yes:.
Buiten Rel heeft bv. ook BK voor muziek geeigende subs in het programma en dat ook nog voor concurerende prijzen :wink:.

Sander.

dmeerpa

Nu als hij tevreden is van het laag, heeft hij zelfs geen sub nodig.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Marvin

lijkt me duidelijk Johan...! (Cruyf).

liefhebbertje

Hallo,

Pas nieuw hier en vond het wel interessant om hier eens te reageren.

Heeft niemand eens gedacht aan de Eltax Monitor III? Zoals hier:

http://www.djelectronics.nl/eltax-monitor-iii-set-90-150-watt-biwiring-black-p-579.html

Ze zijn daar ook te beluisteren.
Ik heb ze daar gehoord o.a. in combinatie met de Marantz SR 4003 en ik moet zeggen dat dit wel erg lekker klonk!

Naar mijn mening (en ook volgens zeer goede reviews) een verrassend goede kleine speaker voor een erg lage prijs, die onterecht nogal eens over het hoofd wordt gezien.