Citaat van: jwx op november 02, 2008, 13:18:55
Gewoon luisteren en beoordelen zelf als het kan en bij twijfel niet doen
Vaak koop je het met twijfel zie een klein poosje later voor weinig een CD 17 of 16 of een andere mooie speler
succes in ieder geval
Een waar woord JWX.
Ik heb ook de SA-7001 gehad, maar onlangs weer (goed
) verkocht aan een liefhebber die een CD-14(!!!) had en eens een vergelijk wou gaan doen. Ik denk dat ie hem inmiddels weer door verkocht heeft (maar dit alles terzijde)
Ik was niet echt onder de indruk van de SA-7001. In vergelijk met mijn DV-7001 eigenlijk geen wezenlijk verschil.
Ik heb nu de DV op 3 manieren met mijn SR verbonden. 1- met HDMI voor films. 2- met de 5.1 analoog voor de SACD's en 3- met de mixed out voor cd's. En dat is de truc met deze speler. De mixed 2 channel out analoog voor cd's op de cd ingang van de SR geeft een naar mijn mening een warm en gedetaileerd geluidsbeeld wat ik zeker niet onder vind doen voor de SA.
Ik heb voor komend jaar geen grote (zoals afgelopen jaar) veranderingen in mijn set op het oog. Ga alleen rustig op zoek naar een kwaliteits CD speler. Natuurlijk een 2e handsje. Want ik heb liefer een 2e hands CD-14 of een Sony uit de ES serie, dan een nieuwe SA-7001 KI.