Moeten we ons zorgen maken om het merk Marantz

Gestart door jwx, juli 10, 2013, 18:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zoldar

Citaat van: joep op juli 10, 2013, 20:46:16
Denken jullie nu echt Marantz tot je dood trouw te blijven?

Tot op een bepaald niveau wel ja. Daarboven is er nog zo veel moois. Ik zou me geen zorgen maken.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

TurboMarco

Citaat van: joep op juli 10, 2013, 20:59:49
Toch niet ziek Marco?
Nope .

Ik ben nu al zo lang in het bezit van bepaalde Marantz spullen dat ik er gehecht aan ben .

Neem bijvoorbeeld m'n CD75 die zonder morren nog steeds de zilveren schijfjes afspeelt  pompom

Never change a winning team !  :mrgreen:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

i2Paq

Probleem met Wehkamp en BOL.com is dat ze heel groot inkopen en dus scherpe deals kunnen maken.
Hiermee zette deze site's + hun leveranciers de kleine verkopers buitenspel.

Dit ondervindt ik zelf ook met mijn webwinkel en daar valt weinig aan te doen.

Er zijn dan wel "advies verkoopprijzen" maar dat is een rekbaar begrip merk ik.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

CiteerProbleem met Wehkamp en BOL.com is dat ze heel groot inkopen en dus scherpe deals kunnen maken.
Voor de consument is dat echter niet zo'n probleem .

Maar zijn die prijzen bij de Wehkamp dan echt zoveel lager ? ,van BOL.com weet ik dat zij met veel producten juist duurder zijn dan de gemiddelde webshop .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

koloro


JohnWx

Citaat van: i2Paq op juli 11, 2013, 08:47:30
Probleem met Wehkamp en BOL.com is dat ze heel groot inkopen en dus scherpe deals kunnen maken.
Hiermee zette deze site's + hun leveranciers de kleine verkopers buitenspel.

Dit ondervindt ik zelf ook met mijn webwinkel en daar valt weinig aan te doen.

Er zijn dan wel "advies verkoopprijzen" maar dat is een rekbaar begrip merk ik.

Inkoop is allemaal het zelfde :wink:


En Bol.com hoeft je in dit soort verhalen niet mee te tellen bij alles staat bijna word via een andere leverancier geleverd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koloro